Stavební "Antoníček" může být velký "Antonín"
Dnes máme na programu pořádný průvanový ventilátor. Do železničního tunelu se pěšky obvykle nevydáváme. Při představě, že se potkáme s vlakem, naskakuje husí kůže všem. Ale protože ventilátor v provozu s příkonem 55kW v nějakém kadeřnictví jen tak nepotkáme, neváhali jsme. Jiné boty, reflexní vesta, ochranná přilba a hurá do díry ...
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
27.04.2017
reklama
Vítek Rotrekl se jako mnozí další elektrikáři často ocitá v různých prostředích, aby tam instaloval své dovednosti a znalosti. Často neváhá a zavolá, zda máme chvilku a chuť něco vidět … Tunel v Brně pod Lesnou je železniční trasa mezi Maloměřicemi a Kuřimí. Podívejte se s naší kamerou na to, jak to vypadalo na místě samotném ...
Pro spuštění videoklipu kliknout!
Trasa, po které se denně přepraví přes 5000 lidí byla v té době bez kolejí. Popravdě v jednom místě to vypadalo jako po zásahu “indiánů”.
Pro větší náhled kliknout!
Úpravy kolejového svršku dostaly stavební techniku i na místa, kde je obvykle nečekáme. Po chvilce chůze jsme došli k pronajatému ventilátoru, který měl za úkol zajistit v tunelu dýchatelný vzduch. Stisknutím tlačítka se lopatky pozvolna začaly otáčet až do maximálních otáček, které se ovšem v ose dlouho vydržet nedaly. A co stojí výroba takového “fičáku”? Levný průvan to není. Pohledem na informační displej dalo 95A tušit, že elektroměr spát nebude. Ale přece by snad nikdo neočekával, že rekonstrukce takového rozměru nebude mít své odpovídající náklady. Pro nás krátká exkurze za průmyslovou vzduchotechnikou stisknutím červeného tlačítka skončila.
Více fotografií z rekonstrukce tunelu naleznete zde ...
Jaký největší příkon jste instalovali
pro stavební antoníček?
Dejte nám vědět v níže otevřené diskusi!
pro stavební antoníček?
Dejte nám vědět v níže otevřené diskusi!
Diskutující k tomuto článku
... a další (počet diskutujících: 9)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|