Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

Efektivní ...

Jste projektant silnoproudu/slaboproudu a dokumentaci zpracováváte pouze pomocí ...

OBO: Vkládací ...

Vkládací lišty jsou samozřejmostí. V případě instalačních ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Důvěryhodnost média
Které čtyři možnosti v přenosu informací označíte za důvěryhodnější?
Hlasu ze záznamu
Hlasu přímého přenosu
Videozáznamům
Živým videopřenosům
Zprávám z doslechu
Osobnímu kontaktu
Textu odborných tiskovin a webu
Fotografie časopisu a novin

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 990
Bazar
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje

Jaké jsou možnosti e-shopu SONEPAR při výměně dat mezi společnostmi? #6


Document Actions
Jaké jsou možnosti e-shopu SONEPAR při výměně dat mezi společnostmi? #6
Pokud vám bude někdo tvrdit, že digitalizace maže hranici mezi obchodováním v B2B a B2C, nevěřte mu! Obchodování mezi firmami má různá specifika a ta se nedají tak snadno pušalizovat jak si někdo může zprvu myslet. E-shop SONEPAR je na mnoho situací připraven. O některých z nich se zmiňuje Petr Nečesaný v dalším dílu povídání o elektronickém obchodování v tomto velkoobchodním řetězci. Dozvíte se o e-shopu pro firmy, o potřebném formátu výměny dat, jaké výhody přináší přímá komunikace, nebo také kdy je vhodnější nakupovat on-line a kdy osobně ...
Redakce portálu Elektrika, ze dne: 21.10.2021


Elektronické obchodování může být jednoduché, ale také být nemusí. Záleží hodně na provozovateli a jeho přichystané aplikaci která má korespondovat s těmi, co ji využívají. Doba, kdy stačilo zveřejnit o produktu nezbytně nutné info a objednávky se hrnuly samy, je nenávratně pryč. A pokud se snad někdo domnívá, že je úspěch elektronického obchodu založen na kvalitě SEO a třeba Heurece, pak je také mimo realitu. Vzorec úspěchu se skládá z různých proměnných a o některých se zmiňuje Petr Nečesaný ...



Bohužel, ať již známe ty nejlepší vychytávky elektronického obchodování, stejně jde o nekonečný příběh. Protože se vše vyvíjí, obchodování nevyjímaje ...

Chcete znát další podrobnosti z backstage e-shopu SONEPAR?

Sledujte další díly s Petrem Nečesaným v živých vysíláních Digitálního veletrhu SONEPAR na Elektrika.TV.
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 5)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Sonepar Česká republika spol. s. r. o.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
Závěrečný sedmý díl videoseriálu o elektronickém obchodování velkoobchodu SONEPAR. Předchozí díly popsaly způsoby, jak nakupovat a v tomto díle jsou odpovězeny poslední uživatelské dotazy ... Co pro uživatele znamená pojem e-shop? Pro koho je e-shop SONEPAR vhodný? Jak využít historii nákupů k dalším účelům? Kolik lidí po vyhledání položky skutečně nakoupí? Pokud objednám zboží, za jak dlouho bude objednávka vyřízena? Podle jakých kritérií vybírá zboží typický uživatel?
V pátém rozhovoru s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR, jsme se ptali, v kterém roce začal SONEPAR vyvíjet mobilní aplikaci e-shopu, v které zemi se aplikace začala vyvíjet, pro jaké platformy je aplikace dostupná, jaký je rozdíl mezi e-shopem v prohlížeči a aplikaci, jaké výhody přináší uživateli mobilní aplikace, kdy může být fotoaparát praktickou pomůckou e-shopu ...
V této části naleznete odpovědi na otázky: Co to je nad/ podřízený účet? Kdy je takový účet vhodný? Jak vytvoříme nad/ podřízený účet? Je možné v rámci firmy vytvořit i složitější strukturu účtů? Odpovídá Petr Nečesaný, specialista elektronického obchodování SONEPAR.
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. Ve třetím pokračování jsme se ptali ... Je možné v rozhraní e-shopu vyvořit rozpočet? Pro koho je rozpočtová sekce určená? Jak jinak je možné ještě rozpočet vytvořit? Co nabízí modul rozpočtu a jak se s ním pracuje? Jaký je výstupní formát dokumentu rozpočtu?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933