Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Evropská unie umožňuje firmám a OSVČ poskytovat služby po celé EU, aby se snížila byrokracie a zlepšila spolupráce mezi zeměmi. V Česku platí zákony, které toto upravují. Firmy mohou posílat zaměstnance na zakázky do jiných zemí a podnikatelé mohou ...
  • Konference plná informací o kybernetické bezpečnosti, bezpečnosti datových sítí, monitoringu, výstavbě sítí, legislativě a třeba i souvislostí s ai. Zajímat to nebude jen majitele firem ale hlavně techniky, kteří bezpečnost realizují. A co ti, co řeší ...

Příbuzná témata k
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?

ESP#4 K čemu je dobrá historie předchozích nákupů?

  • 15.11.2019
ESP#4 K čemu je dobrá historie předchozích nákupů?
Víte, jak popisují využití přehledu předchozích nákupů provozovatelé elektronických obchodů? Odskočme do světa koncových spotřebitelů. Ne všechny kroky v B2C jsou tak samozřejmé, jak si myslíme. Někdo nakupuje rád, jiný nákup zkracuje na nejkratší možnou dobu. Jak to praktikuje Jan Franěk? Kdo pravidelně odebírá obecné položky jako lišty, kabely, krabice, svorky. Ovšem specialisté jako Milan Hudec, kteří nakupují “když už to musí být”, ti mají jiný úhel pohledu. Oldřich Morávek, poskytovatel služeb je další z elektrotechniků, který má k předchozím nákupům odlišný přístup ... Read more

R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?

  • 11.11.2019
R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?
Každá osoba samostatně výdělečně činná musí ovládat profesi obchodníka. I zaměstnaný člověk by měl znát základní obchodní princip, aby se mohl prosadit. Ale jak je to dnes v souvislosti s digitalizací, která mění nejen spotřebitelské paradigma, ale i prodejní procesy? V praxi se setkáváme buď s neznalostí obchodního chování, nebo s vytvářením tzv. obchodních zkratek. A patrně největší pomýlenou vlnou se projevují tendence vše nahradit elektronickou formou. Digitalizace je zcela určitě důležitá, ovšem v plošném nasazování není tak ekonomicky přínosná, jak někdo prognostikuje. Proč? Read more

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci

  • 18.10.2019
R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ... Read more

ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?

  • 14.10.2019
ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?
Kdy je e-shop pro nakupující vhodný a kdy ne? Elektronický obchod i přes všechny své výhody nemusí být vždy pro uživatele zajímavý. První mi odpověděl Radek Červený z Brna. Ptal jsem se, v kterém případě e-shop pro něj není výhodný a raději zvolí konvenční způsob nákupu. Stejnou otázku jsem položil Janu Fraňkovi, který v poslední době pracovně osciluje mezi Prahou a Kolínem. Milan Hudec sdělil, zda by pro něj byla motivační nižší cena přes e-shop, když preferuje osobní nákupy. Pražského příznivce e-shopů, Milana Karvánka jsem požádal o objasnění případu, kdy by sedl do auta a zajel raději do ... Read more

ELFETEX v plzeňském DEPU 2019

  • 9.10.2019
ELFETEX v plzeňském DEPU 2019
I přes to, že novinky v elektrotechnickém oboru lze vysledovat na mnohých informačních zdrojích, stále zůstává konvenční, osobní způsob prezentace zachován. Jako uživatelé se dnes můžeme svobodně rozhodnout které části potřebných znalostí věnujeme osobní přítomnost a která nám stačí přes internet. Řadu velkoobchodních elektrotechnických výstav jsme mohli letos podruhé navštívit v plzeňském Depu ... Read more

ELKOV: Mobilní sklad Servis box

  • 23.07.2019
ELKOV: Mobilní sklad Servis box
Velkoobchod v prodeji elektroinstačního materiálů má více funkcí než pouze možnou výhodnější cenu. Velkoobchod se více přizpůsobuje svým odběratelům. Může. V oblasti B2B je jich méně než koncových spotřebitelů. Některé velkoobchody se tohoto principu drží, jiné jdou spíše starou konvenční cestou. ELKOV přichází s novou alternativou, jak mít elektroinstalační materiál a nářadí dynamicky po ruce. Tato alternativa vypadá velice příznivě. Nás v redakci zajímá, jaká je zkušenost s touto službou, podělte se s námi v diskusi! Read more

ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?

  • 3.04.2019
ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
Co je zásadní pro elektromontážní firmu Radka Červeného? Proč používá e-shopy systémový integrátor Jan Franěk? Milan Hudec si zachovává k elektronickému nakupování bezpečný odstup. Tradičně velice zajímavý je přístup Milana Karvánka. Z jakých důvodů navštěvuje kamenný velkoobchod osobně Jan Bocek? Co oceňují nakupující z pohledu Josefa Lasovského, správce e-shopu Schrack Technik? Vzdáleně nám oznámil své priority v elektronickém nakupování také Oldřich Morávek. Ludvík Málek provozuje ... Read more

Velkoobchod K&V ELEKTRO je tu i pro koncové uživatele

  • 22.01.2019
Velkoobchod K&V ELEKTRO je tu i pro koncové uživatele
V minulosti byl velkoobchodní prodej mířen na odběratele s větším odběrem. Postupným vývojem obchodních strategií a také stále vyšším počtem výrobců se původně především velkoobchodní pulty otvírají i drobným klientům. Přestože rozdíly mezi maloobchodním a velkoobchodním prodejem stále existují, pro zavedený B2B prodej není problém vytvořit segment zaměřený na koncové spotřebitele. O podrobnosti jsme požádali přímo na veletržní expozici ... Read more

SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele

  • 3.12.2018
SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele
Tato značka kdysi založená ve Vídni doktorem Schrackem byla určena pro distribuci produktů jeho dalších výrobních společností. V dnešní době je SCHRACK renomovaným distributorem v instalační eletrotechnice s velmi silným přesahem do datové či výpočetní sféry. Pokud jsme jej navštěvovali na veletrzích, byly zaměřeny na cílové skupiny specialistů domovní, administrativní a průmyslové elektroinstalace. V posledních letech, kdy digitalizace zcela mění paradigma našeho vnímání a chování, se i tato značka začala přizpůsobovat. Nyní jsme ji zachytili kamerou na spotřebitelské události ... Read more

K&V TIP#8: Červená chránička světlosti 40 milimetrů

  • 13.11.2018
K&V TIP#8: Červená chránička světlosti 40 milimetrů
Správné uložení vedení je jedním z důležitých úkonů při realizacích elektroinstalací. Pokud se ukládá kabel do země, pak dnes s největší pravděpodobností už uložení do pískového lože s cihlou nahoře nenaleznete. Hustota sítí uložených pod našimi nohami je stále hustší a o tom, že pracovat s pískem, cihlami je podstatně náročnější než s plastovými chráničkami. Navíc pokud jsou k tomu konstrukčně určeny. A víte, že chráničky vedení patří k elektroinstalačnímu materiálu, pro který je lepší nejezdit osobně? Read more

K&V ELEKTRO #3 Pohled na e-shop B2C pro koncové spotřebitele

  • 9.11.2018
K&V ELEKTRO #3 Pohled na e-shop B2C pro koncové spotřebitele
I spotřebitel má právo nakupovat elektroinstalační zboží určené a certifikované pro náš trh. Jenže spotřebitel nemusí mít znalosti odborníka k tomu, aby se kvalifikovaně rozhodl pro správný nákup. K tomu účelu od pradávna existují tzv. maloprodejny. Jak vypadá taková internetová maloprodejna materiálem určeným pro elektroinstalace ukazuje e-shop na adrese www.e1.cz. Co se za touto adresou skrývá? Jaké jsou základní rozdíly mezi elektronickými obchody pro spotřebitele a obchody pro znalé odborníky? Podívejte se na článek, který hodně napoví ... Read more
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933