Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Domnívat se, že v dnešní době, při stále zvyšujícím se počtu technologií, by mohla původní elektroinstalace setrvat v podobě, kterou navrhl někdo v minulosti je utopie! Stačí změna uživatele prostoru a vznikají zcela jiné potřeby. Ano, drobnosti ...
  • Něco málo z mé praxe. O elektroinstalačních pancéřových trubkách jsem se toho na střední škole moc nedozvěděl. Občas nějaká zmínka nebo vylistováno v technickém katalogu. Ony pancéřové trubky už asi nejsou tak frekventované jako kdysi. Za to jako ...

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci


Document Actions
R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ...
Tým portálu Elektrika, ze dne: 18.10.2019
reklama



Co je v uvedeném videoklipu sděleno?
Na různých fórech, seminářích, školeních se lze dozvědět, že internet rozdíl v obchodování mezi firmami a se spotřebitelským světem smazal. Zde je jeden z případů, kdy se na hlavní rozdíly mezi oběma obchodními světy zapomíná.

Pavel Fara ve videoklipu popisuje dnešní pokusy o zjednodušení obchodní komunikace. Ať již jde o pohodlnost nebo neznalost, vyskytují se názory, že s příchodem digitálního marketingu rozdíl mezi B2B a B2C světem již zmizel. A tak na trhu lze potkat často neuvěřitelné parodie na obchodníky. Dobrý obchodník, prodavač, to nejsou dobře naučené fráze. To je především spontánní jednání při dodržování obchodních principů.

Z toho, co Pavel Fara vyřkl, lze dovodit krátkou poučku. Pokud ve firmě zaměstnáváte na obchodní pozici stále ještě člověka, pak ať se chová skutečně jako člověk a ne jako automat. Protože jinak by byl skutečný automat levnější variantou.



Pokud mohu poradit, učte se správné zásady obchodu. Ne všechno, co lze pozorovat, je vždy správnou cestou k vašemu cíli. V příští epizodě Pavel Fara odpoví na otázku Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?

Více dílů o obchodování lze sledovat zde!
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 7)
TEXT Z OBLASTÍ



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Kam se v budovách vyvíjí uplatnění vysokorychlostních dat optickými vlákny? Příchod elektroinstalačních podomítkových trubek Fraenkische se zabudovaným optickým vláknem se datoval dřív než známost standardů datových přenosů Industry 4.0. Trubky s označením FFKuS DATALIGHT se v českých e-shopech objevují, ale na běžných stavbách určitě ne. Jde o speciálku, říkají dataři, v běžném obydlí stačí spotřebiteli Wi-Fi. Jiná situace může ...
Univerzálnost a efektivnost, spolu s velmi kompaktním provedením jsou hlavními přednostmi nového programovatelného mikro-PLC Simatic S7-1200 od společnosti Siemens, který lze využít pro široké spektrum aplikací. Čím se odlišuje od předchozích modelů a co nového dokáže nabídnout?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933