Jaký byl AMPER 2002?
reklama
Letošní desátý ročník největšího elektrotechnického veletrhu v České republice se odehrál v letňanském PVA výstavišti. Navštívilo jej podle předběžných výsledků asi 45.000 návštěvníků, kteří na čisté výstavní ploše 15.000m2 mohli shlédnout 693 vystavujících firem z 96 zemí.
Doprovodný program pořádala agentura PROPAG TEAM, Lada Melenová na téma: "Silnoproudá elektrická zařízení a požární bezpečnost staveb". UNIT Pardubice "Telekomunikační a radiokomunikační zařízení". časopis ČESKÁ ENERGETIKA "Elektrotechnické konference Česká elektrotechnika a Česká energetika 2002". ASOCIACE montážních firem technických zařízení "Regenerace panelových bytových domů v oblasti elektrických rozvodů".
To, že AMPER není pouze záležitostí návštěvy jednoho dne, přesvědčily již minulé ročníky.
Tentokrát to bylo o hodně viditelnější. Ten návštěvník, který se chtěl globálně informovat co nového, měl před sebou nelehký úkol. Projít všechny expozice, přijmout mnoho informací, přetřídit je a všechny je úspěšně odvézt do "bezpečí".
Samozřejmě ideální je, když se člověk předem připraví "scénář návštěv" s časovým rozvrhem. Ovšem dobře připravené expozice návštěvníka často doslova "vtáhnou", nakrmí, napojí jej, zasypou informacemi a takto s patřičně obtěžkaným zájemcem se rozloučí. Takže i dobře připravený plán nemusí vyjít.
Kdo obdržel ZLATÝ AMPER 2002? Po kliknutí na název se dozvíte podrobnosti.
|
Kdo obdržel ČESTNÉ UZNÁNÍ?
|
Jaká byla průběžná návštěvnost?
|
Podrobnosti z veletrhu budeme přinášet postupně v jednotlivých článcích.
TEXT Z OBLASTÍ |
---|