Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje

Příbuzná témata k
Mám si koupit chytrý dům v akci na BLACK FRIDAY?

R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?

  • 11.11.2019
R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?
Každá osoba samostatně výdělečně činná musí ovládat profesi obchodníka. I zaměstnaný člověk by měl znát základní obchodní princip, aby se mohl prosadit. Ale jak je to dnes v souvislosti s digitalizací, která mění nejen spotřebitelské paradigma, ale i prodejní procesy? V praxi se setkáváme buď s neznalostí obchodního chování, nebo s vytvářením tzv. obchodních zkratek. A patrně největší pomýlenou vlnou se projevují tendence vše nahradit elektronickou formou. Digitalizace je zcela určitě důležitá, ovšem v plošném nasazování není tak ekonomicky přínosná, jak někdo prognostikuje. Proč? Read more

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci

  • 18.10.2019
R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ... Read more

ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?

  • 14.10.2019
ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?
Kdy je e-shop pro nakupující vhodný a kdy ne? Elektronický obchod i přes všechny své výhody nemusí být vždy pro uživatele zajímavý. První mi odpověděl Radek Červený z Brna. Ptal jsem se, v kterém případě e-shop pro něj není výhodný a raději zvolí konvenční způsob nákupu. Stejnou otázku jsem položil Janu Fraňkovi, který v poslední době pracovně osciluje mezi Prahou a Kolínem. Milan Hudec sdělil, zda by pro něj byla motivační nižší cena přes e-shop, když preferuje osobní nákupy. Pražského příznivce e-shopů, Milana Karvánka jsem požádal o objasnění případu, kdy by sedl do auta a zajel raději do ... Read more

ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?

  • 3.04.2019
ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
Co je zásadní pro elektromontážní firmu Radka Červeného? Proč používá e-shopy systémový integrátor Jan Franěk? Milan Hudec si zachovává k elektronickému nakupování bezpečný odstup. Tradičně velice zajímavý je přístup Milana Karvánka. Z jakých důvodů navštěvuje kamenný velkoobchod osobně Jan Bocek? Co oceňují nakupující z pohledu Josefa Lasovského, správce e-shopu Schrack Technik? Vzdáleně nám oznámil své priority v elektronickém nakupování také Oldřich Morávek. Ludvík Málek provozuje ... Read more

ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?

  • 16.01.2019
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
Elektronické nakupování ovládá spotřebitelský svět. E-shopů existují tisíce, ovšem těch, které se opravdu zaměřují na své klienty ve sféře B2B správnými obchodními službami zase mnoho není. Výchozím bodem provedení takového obchodu by měly být základní parametry obchodu spotřebitelského, ovšem pak musí provozovatel přihlédnout na konkrétní zákonitosti B2B té oblasti, ve které chce podnikat. Ve videoseriálu ESP# rozebereme základní části e-shopů a pomocí dotazů na provozovatele a nakupující vykreslíme přibližný obraz u nás funkčního elektronického obchodu B2B. Pokud chcete znát tajemná zákoutí některých prodejců a třeba i nevyslovená přání odběratelů, sledujte tento reportážně-diskusní pořad! Read more

SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele

  • 3.12.2018
SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele
Tato značka kdysi založená ve Vídni doktorem Schrackem byla určena pro distribuci produktů jeho dalších výrobních společností. V dnešní době je SCHRACK renomovaným distributorem v instalační eletrotechnice s velmi silným přesahem do datové či výpočetní sféry. Pokud jsme jej navštěvovali na veletrzích, byly zaměřeny na cílové skupiny specialistů domovní, administrativní a průmyslové elektroinstalace. V posledních letech, kdy digitalizace zcela mění paradigma našeho vnímání a chování, se i tato značka začala přizpůsobovat. Nyní jsme ji zachytili kamerou na spotřebitelské události ... Read more

K&V ELEKTRO #3 Pohled na e-shop B2C pro koncové spotřebitele

  • 9.11.2018
K&V ELEKTRO #3 Pohled na e-shop B2C pro koncové spotřebitele
I spotřebitel má právo nakupovat elektroinstalační zboží určené a certifikované pro náš trh. Jenže spotřebitel nemusí mít znalosti odborníka k tomu, aby se kvalifikovaně rozhodl pro správný nákup. K tomu účelu od pradávna existují tzv. maloprodejny. Jak vypadá taková internetová maloprodejna materiálem určeným pro elektroinstalace ukazuje e-shop na adrese www.e1.cz. Co se za touto adresou skrývá? Jaké jsou základní rozdíly mezi elektronickými obchody pro spotřebitele a obchody pro znalé odborníky? Podívejte se na článek, který hodně napoví ... Read more

K&V ELEKTRO #2 Pohled na e-shop B2B pro odborníky

  • 19.10.2018
K&V ELEKTRO #2 Pohled na e-shop B2B pro odborníky
B2B e-shop K&V ELEKTRO je určený pro odborníky, řemeslníky, montážní firmy působící v instalační elektrotechnice. Co je výhodou použití takové platformy? Jaké způsoby vyzvednutí materiálu jsou k dispozici? Proč je důležitá registrace odběratele? Jak se na portále vyhledávají položky? Prohledávat obsahový katalog lze on-line z prostředí, které si sami určíte za pohodlné a v době, která je pro vás důležitá. A co když některou položku systém nebude znát? Tentokrát jsme kameru namířili na specialisty na Smíchově ... Read more

K&V ELEKTRO Pohled První #1

  • 14.09.2018
K&V ELEKTRO Pohled První #1
Podívali jsme se zblízka na pozadí velkoobchodu K&V ELEKTRO. S kamerou jsme prošli administrativní oddělení, sklady i logistiku. Provázeli nás ti, kteří o vnitřních operacích ví opravdu hodně. Nemáme však zaměřeno na obchodní procesy kamenných poboček, ale na elektronické nakupování. Tato značka, jako jedna z mála v Česku, to myslí s e-shopy opravdu vážně. Spustit internetovou aplikaci pro prodej zboží totiž není zdaleka všechno, to jste ostatně sami potvrdili. Sledujte postřehy se značkou K&V ELEKTRO na internetu ... Read more

Co vše víme o e-shopech v české elektrotechnice?

  • 22.12.2017
Co vše víme o e-shopech v české elektrotechnice?
Je nakupování v e-shopu odlišné způsobům, které známe z dosavadní praxe? Jak nakupovat a nesplét se? Jak se nenechat ošidit? Podle čeho se rozhodovat při výběru elektronického dodavatele? Připravujeme podrobný seriál o možnostech elektronického nakupování v instalační elektrotechnice. V tomto krátkém článku chceme ukázat, o čem bude a proč vás to má zajímat. A kdo bude v seriálu hovořit? Objektiv zaostříme na ty, kdo mají co užitečného sdělit k tématu ... Read more

SCHRACK Technik přichází s responsivním webem svého e-shopu!

  • 20.11.2017
SCHRACK Technik přichází s responsivním webem svého e-shopu!
Aniž si to někdo připouští, blíží se souboj elektronického obchodování i na poli instalační elektrotechniky. Nemít u elektronického obchodu responsivní, obrazovce zařízení přizpůsobitelný design, bude pro internetového obchodníka brzy konec. Ale pozor! Provozovatel e-shopu responzivní web mít může, ale bez správného obsahu dopadne také neúspěšně. Tak jak tedy? Jaký je ten správný recept na rozmístění nákupních a informačních nástrojů, aby to k něčemu bylo? Read more
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933