Je v digitální době obchodování snazší?
S příchodem elektronických forem komunikace a obchodování se mění i představa, jak nakupovat a prodávat. Znalost obchodování nepřichází jen tak sama. Domnívat se, že se jeho princip naučíte pouhým napodobováním ostatních je sice rozšířený, ovšem nefunguje. Skutečnost, že si to mnozí opravdu myslí, je všude kolem nás. Pouze ti znalí jdou svou cestou, kterou nutně neprozrazují všem na potkání. Proto je úspěšných méně. Ale tajemství velkým tajemstvím není, je potřeba pouze vědět, jak na to ...
Miroslav Minařík,
ze dne:
17.01.2020
reklama
Pokud se ohlédnu třeba na rok 1996, kdy komunikace vládla přes analogové telefonní linky, byl způsob obchodní komunikace jiný. Princip obchodu ovšem zůstává po staletí do dnes stále stejný. To, co se opravdu mění je forma. Pro pochopení je důležité se podívat na změny přístupu v obchodování z vyšší perspektivy.
Nové digitální metody nejsou zkratkou k obchodnímu úspěchu!
To, že díky internetové konektivitě víme o více věcech ještě nemusí znamenat úspěch. S využitím webových stránek, elektronických katalogů, sociálních sítí a optimalizací SEO mnoha e-shopů, stále musíme mít na paměti principy obchodu. Občas potkám hlavní obchodní cíl lajkování a počet fanoušků na sociálních sítích. Měření všeho, co se na internetu měřit dá. Pokud se ptám na očekávané výsledky, často to zůstává právě u takových ukazatelů. Výsledkem by měl být vyšší počet uzavřených obchodů, ale prý je trend především budování lepší digitální image.
To, že díky internetové konektivitě víme o více věcech ještě nemusí znamenat úspěch. S využitím webových stránek, elektronických katalogů, sociálních sítí a optimalizací SEO mnoha e-shopů, stále musíme mít na paměti principy obchodu. Občas potkám hlavní obchodní cíl lajkování a počet fanoušků na sociálních sítích. Měření všeho, co se na internetu měřit dá. Pokud se ptám na očekávané výsledky, často to zůstává právě u takových ukazatelů. Výsledkem by měl být vyšší počet uzavřených obchodů, ale prý je trend především budování lepší digitální image.
Obchod nedělá firma s firmou, obchod dělá člověk s člověkem ... říká Jiří Bavor. Zeptal jsem se jej na to, zda stále v B2B platí stejná obchodní pravidla jako kdysi ...
Obchodování je dnes stejně těžké/lehké jako kdysi. Pokud máte co nabídnout ...
Více dílů videoseriálu R4M naleznete zde!
Více dílů videoseriálu R4M naleznete zde!
Pravidelný sobotní přehled novinek a bonusů z celého portálu Elektrika získáte přihlášením |
Diskutující k tomuto článku
(počet diskutujících: 1)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|