Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Poselství laickým provozovatelům elektroinstalací! Elektrické zásuvky mohou vypadat bezproblémově, ale jejich oprava má svá pravidla. V českém právním systému platí zákon č. 250/2021 Sb., který vymezuje pravidla pro práci s technickými zařízeními ...
  • Koho kdy samotného napadlo jaké preventivní opatření by elektromontéři a elektroúdržbáři měli provádět, aby předešli úrazům při používání ručního nářadí? Asi nikdy a nikoho, tedy vyjma bezpečáka. Ten naopak přesně ví, jaké příčiny nejčastěji vedou k ...

Je v digitální době obchodování snazší?


Document Actions
Je v digitální době obchodování snazší?
S příchodem elektronických forem komunikace a obchodování se mění i představa, jak nakupovat a prodávat. Znalost obchodování nepřichází jen tak sama. Domnívat se, že se jeho princip naučíte pouhým napodobováním ostatních je sice rozšířený, ovšem nefunguje. Skutečnost, že si to mnozí opravdu myslí, je všude kolem nás. Pouze ti znalí jdou svou cestou, kterou nutně neprozrazují všem na potkání. Proto je úspěšných méně. Ale tajemství velkým tajemstvím není, je potřeba pouze vědět, jak na to ...
Miroslav Minařík, ze dne: 17.01.2020
reklama


Pokud se ohlédnu třeba na rok 1996, kdy komunikace vládla přes analogové telefonní linky, byl způsob obchodní komunikace jiný. Princip obchodu ovšem zůstává po staletí do dnes stále stejný. To, co se opravdu mění je forma. Pro pochopení je důležité se podívat na změny přístupu v obchodování z vyšší perspektivy.

Nové digitální metody nejsou zkratkou k obchodnímu úspěchu!
To, že díky internetové konektivitě víme o více věcech ještě nemusí znamenat úspěch. S využitím webových stránek, elektronických katalogů, sociálních sítí a optimalizací SEO mnoha e-shopů, stále musíme mít na paměti principy obchodu. Občas potkám hlavní obchodní cíl lajkování a počet fanoušků na sociálních sítích. Měření všeho, co se na internetu měřit dá. Pokud se ptám na očekávané výsledky, často to zůstává právě u takových ukazatelů. Výsledkem by měl být vyšší počet uzavřených obchodů, ale prý je trend především budování lepší digitální image.

Obchod nedělá firma s firmou, obchod dělá člověk s člověkem ... říká Jiří Bavor. Zeptal jsem se jej na to, zda stále v B2B platí stejná obchodní pravidla jako kdysi ...


Obchodování je dnes stejně těžké/lehké jako kdysi. Pokud máte co nabídnout ...
Více dílů videoseriálu R4M naleznete zde!
 

Pravidelný sobotní přehled novinek a bonusů
z celého portálu Elektrika získáte přihlášením

 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933