Jak funguje služba Klient společnosti StopStav.cz
Společnost StopStav.cz v létě 2014 spustila novou službu Klient, která je přizpůsobena zejména pro zákazníky velkoobchodních prodejců s elektroinstalačním materiálem. Služba vychází z myšlenky sdílení informací o neplatících zákaznících mezi jednotlivými registrovanými uživateli a tím umožňuje již předem varovat ostatní před nespolehlivým klientem. Jak tato služba funguje a jaké jsou podmínky jejího užívaní? To se dozvíte v tomto článku.
Komerční sdělení,
ze dne:
2.10.2014
reklama
Co nabízí StopStav.cz?
Aktuálně 3 služby v oblasti monitoringu a práce s pohledávkami:
- StopStav
Služba určená pro velkoobchody, výrobce, dovozce a poskytovatele služeb zaměřená na monitoring neplatičů
- KLIENT
Služba určená pro širokou podnikající veřejnost zaměřená na monitoring neplatičů
- Vymáhání pohledávek
Právní vymáhání pohledávek pro veřejnost a pro uživatele služeb StopStav i KLIENT
Co to je „KLIENT“?
Služba Klient vychází z myšlenky sdílení informací o neplatících zákaznících mezi jednotlivými registrovanými uživateli.
Je určená pro širokou podnikající veřejnost (firmy s aktivním IČ v rámci ČR). Je přizpůsobena zejména pro zákazníky velkoobchodních prodejců s elektroinstalačním materiálem, kteří využívají naši pilotní službu s názvem StopStav.
Jak to funguje?
- Uživatel s účtem KLIENT má právo zadat do systému firmu(y) – dlužníka(y), u kterého(ých) eviduje fakturu(y) po lhůtě splatnosti.
- Data zveřejněná v systému má KLIENT povinnost udržovat aktuální a nejméně 1x za 10 dní provést jejich aktualizaci.
- Informace, které zde KLIENT vloží, sdílí všichni uživatelé systému. Uživatel s účtem KLIENT tak o svém dlužníkovi informuje všechny ostatní uživatele s účtem KLIENT a také všechny registrované velkoobchodní prodejce, kteří využívají službu StopStav.
- Pokud KLIENT zadá dlužníka do systému, předává ostatním uživatelům informace:
Jméno a IČ dlužníka,
Doba po splatnosti nejstaršího dluhu,
Výši celkové dlužné částky,
Své kontaktní údaje (kontakt na věřitele).
Doba po splatnosti nejstaršího dluhu,
Výši celkové dlužné částky,
Své kontaktní údaje (kontakt na věřitele).
- KLIENT zodpovídá za veškeré data, které do systému zadal, má povinnost držet svoje data aktuální a souhlasí s právem provozovatele portálu StopStav.cz kdykoliv provést kontrolu správnosti zveřejněných dat.
- Jelikož zadané informace sdílí v plné výši také velkoobchody, je pravděpodobné, že zveřejněný dlužník se až do svého výmazu ze systému (zaplacení dluhu) může potýkat s problémy nejen u věřitele, ale také u svého dodavatele materiálu.
- Tímto způsobem KLIENT vytváří na svého dlužníka v rámci svého oboru cílený tlak za vynaložení minimálních nákladů a bez nutnosti předávat dluh k právnímu vymáhání.
Co KLIENT ze systému získá?
- Kompletní informace od všech ostatních uživatelů s účtem KLIENT.
- Informace od některých velkoobchodů (uživatelů služby StopStav) v takovém objemu, jaký velkoobchod do KLIENTských účtů sám povolí.
- Automatické hlídání svých zveřejněných dlužníků v insolvenčním rejstříku a v registru nesolventních plátců DPH.
- Možnost hlídání všech svých obchodních kontaktů v insolvenčním rejstříku a v registru nesolventních plátců DPH.
- Možnost využít službu Vymáhání pohledávek.
Jaký je rozdíl mezi službou KLIENT a StopStav?
- StopStav je pro velkoobchodní prodejce, KLIENT pro jejich zákazníky.
- StopStav má smluvně danou POVINNOST zveřejňovat zde VŠECHNY své dlužníky po určité době po splatnosti, KLIENT má MOŽNOST zveřejnit své dlužníky dle svého vlastního uvážení.
- StopStav může zadávat své dlužníky anonymně (jméno věřitele se ostatním nezobrazuje), KLIENT zadává vždy veřejně.
- Data KLIENTa jsou vždy zobrazována všem, StopStav si může nadefinovat práva pro tok svých dat.
- Data u uživatelů služby StopStav jsou pravidelně kontrolovány.
Jaké jsou podmínky vstupu a využívání služby KLIENT?
- Uživatel musí být aktivní podnikatelský subjekt (musí mít aktivní IČ).
- Je třeba provést online registraci na www.stopstav.cz.
- Přečtení a souhlas s podmínkami využívání služby.
- Úhrada licenčního poplatku za přístup do systému.
Kolik stojí licenční poplatek?
Službu KLIENT je možno získat již od 250 korun bez DPH za měsíc (platí při úhradě na 1 rok) a je ji možno „předplatit“ na dobu 1 měsíc, čtvrt roku, půl roku nebo na 1 rok.
Cena služby KLIENT:
- licence pro přístup na 12 měsíců - 3.000 korun bez DPH
- licence pro přístup na 6 měsíců - 2.000 korun bez DPH
- licence pro přístup na 3 měsíce - 1.500 korun bez DPH
- licence pro přístup na 1 měsíc - 1.000 korun bez DPH
Jak je možné službu vyzkoušet?
- Po online registraci jsou Vám doručeny 2 e-maily:
- Přihlašovací údaje do systému,
- Údaje pro provedení platby.
- Ihned po registraci máte systém zpřístupněn na 3 dny zdarma. Pokud se rozhodnete systém využívat, je potřeba v průběhu 3 dní provést platbu. Pokud společnost vaši platbu do 3 dnů od registrace neobdrží, bude zaregistrovaný účet až do provedení platby zablokován.
- V případě, že si zatím nepřejete provést registraci, ale zajímá vás, jak systém funguje, můžete vyzkoušet DEMO verzi systému. Najdete ji na hlavní stránce www.stopstav.cz.
Už jste vyzkoušeli službu Klient? Podělte se s námi o vaše dojmy v diskusi.
Diskutující k tomuto článku
... a další (počet diskutujících: 6)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|