OEZ opět nablízku s pomocí po záplavách
OEZ jako tradiční a dlouholetý dodavatel rozvaděčových přístrojů má své produkty rozsety opravdu po celé republice. Proto připomíná jak má uživatel postižený povodní zacházet s produkty OEZ v případě zasažených oblastí. Ne všechny prvky se musí nutně nahradit, ovšem většina ze zaplavených ztratila svou funkci. Při použití zaplavených přístrojů může dojít k požáru nebo i k úrazu elektrickým proudem. Podívejte se na tento doporučující článek.
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
8.06.2013
Obdobně jako v letech 1997, 2002 nebo 2006 nabízí OEZ i nyní pomoc při obnově dodávek elektrické energie v oblastech zasažených povodněmi.
Pracovníci technické podpory jsou připraveni poradit a prodlužují svoji službu v pracovních dnech až do 17. hodiny. Trvale je k dispozici „Nepřetržitá pohotovostní služba“. Servisní služby nabízejí diagnostiku přístrojů, uvádění přístrojů do provozu a další asistenční služby za mimořádných podmínek. Snažíme se zajistit rychlejší dostupnost našich výrobků pro zákazníky v postižených oblastech. Proto pracujeme na navýšení skladových zásob na prodejních místech velkoobchodů v řadě kompaktních jističů Modeion a u pojistkových systémů Varius, zejména pojistkových vložek.
Pro rychlou orientaci, jak postupovat v případě zatopení přístrojů OEZ vytvořil dokument „Používání přístrojů OEZ, které byly zaplaveny“, jenž je zde celý ke stažení.
Firma OEZ je připravena poradit i pomoci,
neváhejte ji kontaktovat!
neváhejte ji kontaktovat!
Technická podpora
Rozšířená služba od pondělí do pátku 7:00-17:00 hodin
Telefon: + 420 465 672 222
E-mail: technicka.podpora.cz@oez.com
Servisní služby
Telefon: + 420 465 672 313 / 314
E-mail: servis.cz@oez.com
Nepřetržitá pohotovostní služba: + 420 602 432 786602 432 786
Diskutující k tomuto článku
(počet diskutujících: 1)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
OEZ s.r.o. Zaslání vizitky Zobrazit záznam v adresáři |