Obdobně jako v letech 1997, 2002 nebo 2006 nabízí OEZ i nyní pomoc při obnově dodávek elektrické energie v oblastech zasažených povodněmi.
Pracovníci technické podpory jsou připraveni poradit a prodlužují svoji službu v pracovních dnech až do 17. hodiny. Trvale je k dispozici „
Nepřetržitá pohotovostní služba“. Servisní služby nabízejí diagnostiku přístrojů, uvádění přístrojů do provozu a další asistenční služby za mimořádných podmínek. Snažíme se zajistit rychlejší dostupnost našich výrobků pro zákazníky v postižených oblastech. Proto pracujeme na navýšení skladových zásob na prodejních místech velkoobchodů v řadě kompaktních jističů Modeion a u pojistkových systémů Varius, zejména pojistkových vložek.
Pro rychlou orientaci, jak postupovat v případě zatopení přístrojů OEZ vytvořil dokument „Používání přístrojů OEZ, které byly zaplaveny“, jenž je
zde celý ke stažení.
Firma OEZ je připravena poradit i pomoci,
neváhejte ji kontaktovat!
Technická podpora Rozšířená služba od pondělí do pátku 7:00-17:00 hodin
Telefon: + 420 465 672 222
E-mail: technicka.podpora.cz@oez.com
Servisní služby Telefon: + 420 465 672 313 / 314
E-mail: servis.cz@oez.com
Nepřetržitá pohotovostní služba: + 420 602 432 786602 432 786