O motorech #12: Jak motor pozná, že má zvětšit proud při zatížení či při brzdění?
Reakce motoru při zatížení na hřídeli či při brzdění je dána jeho konstrukcí. Pokud dojde ke zbrzdění a snížení otáček elektromotoru, tak se točivé magnetické pole snaží dorovnat síly. Jak by měla být správně nastavena ochrana motoru a co se stane, pokud správně nastavena není? O tom jsme hovořili s Lubomírem Kastnerem ve dvanáctém díle seriálu o elektromotorech.
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
31.07.2015
reklama
Ve dvanáctém díle seriálu o elektromotorech se Lubomír Kastner zaměřil na reakci motoru na zbrzdění či zátěž na hřídeli.
Kdo je Lubomír Kastner
Lubomír Kastner v mládí maturoval v oboru. Nyní pracuje ve firmě zabývající se servisem motorů na pozici zkušebního a reklamačního technika. Zároveň se zabývá vyvažováním a vibrodiagnostikou, ale i různými speciálními pracemi, jako je například navíjení magnetů, cívek či renovace historických motorů. Do jeho pracovní náplně patří i výjezdy a práce u zákazníků. Zjišťuje závady a příčiny poruch i stav ložisek bez demontáže, provádí vibrační diagnostiku a montáž elektromotorů a jejich dalších komponentů.
Lubomír Kastner v mládí maturoval v oboru. Nyní pracuje ve firmě zabývající se servisem motorů na pozici zkušebního a reklamačního technika. Zároveň se zabývá vyvažováním a vibrodiagnostikou, ale i různými speciálními pracemi, jako je například navíjení magnetů, cívek či renovace historických motorů. Do jeho pracovní náplně patří i výjezdy a práce u zákazníků. Zjišťuje závady a příčiny poruch i stav ložisek bez demontáže, provádí vibrační diagnostiku a montáž elektromotorů a jejich dalších komponentů.
Máte připomínku k proudům tekoucích motorem?
Dejte nám vědět v níže uvedené diskusi!
Dejte nám vědět v níže uvedené diskusi!
Diskutující k tomuto článku
... a další (počet diskutujících: 14)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|