AMPER 2013: Střední odborné školství
Střední odborné školství trpí již delší dobu citelným nedostatkem studentů. Toto se zvláště týká středních průmyslových škol elektrotechnických, kde jsou náročnost technických předmětů a důraz na matematiku značné, což dále odrazuje mnoho uchazečů o středoškolské studium. Jak se s tímto negativním vývojem školy vyrovnávají a co dělají proto, aby přilákali studenty do těchto škol?
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
6.06.2013
reklama
Střední odborné školství trpí již delší dobu citelným nedostatkem studentů. Toto se zvláště týká středních průmyslových škol elektrotechnických, kde jsou náročnost technických předmětů a důraz na matematiku značné, což dále odrazuje mnoho uchazečů o středoškolské studium. Jak se s tímto negativním vývojem školy vyrovnávají a co dělají proto, aby přilákali studenty do těchto škol?
Na to se ptá, šéfredaktor časopisu Elektro Josef Košťál, ředitele Vyšší odborné školy a Střední průmyslové školy elektrotechnické Fr. Křižíka v Praze 1, Jana Hildebranda.
Upozorňujeme na reportáž o zahraniční praxi studentů této školy v časopisu Elektro 8–9/2012
Diskutující k tomuto článku
(počet diskutujících: 1)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
FCC PUBLIC s.r.o. Zaslání vizitky Zobrazit záznam v adresáři |