Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Evropská unie umožňuje firmám a OSVČ poskytovat služby po celé EU, aby se snížila byrokracie a zlepšila spolupráce mezi zeměmi. V Česku platí zákony, které toto upravují. Firmy mohou posílat zaměstnance na zakázky do jiných zemí a podnikatelé mohou ...
  • Konference plná informací o kybernetické bezpečnosti, bezpečnosti datových sítí, monitoringu, výstavbě sítí, legislativě a třeba i souvislostí s ai. Zajímat to nebude jen majitele firem ale hlavně techniky, kteří bezpečnost realizují. A co ti, co řeší ...

Témata pokrývající všechny uvedené oblastí

Eshop, Komentáře

Virtuální Eurovolt v Hodoníně 2014 fyzicky

  • 23.07.2014
Virtuální Eurovolt v Hodoníně 2014 fyzicky
Virtuální velkoobchod Eurovolt pořádal v Hodoníně opět odborný seminář pro své klienty. Ač se neuvažuje fyzická přítomnost virtuálního subjektu, tak Eurovolt pořádá firemní setkání opakovaně. Znáte elektronický obchod, který vás pozve na zajímavé přednášky a do vinného sklepa? Eurovolt hledá svou elektronickou cestu obchodu již několik let. Český elektrotechnický trh je hodně konzervativní. To ovšem není alibi pro to, zůstat "konzervou" také. To ostatně obecně platí pro všechny oblasti lidského počínání. Ukázkou toho, jak má e-shop opravdu fungovat, ...

Obchodník bez katalogu mrtev?

  • 24.04.2002
Obchodník bez katalogu mrtev?
Co potřebuje úspěšný obchodník u zákazníka? Přece znát svou nabídku. Ovšem naučit se z paměti tisíce položek je nereálné. Chtělo by to "jakýsi" katalog. Pokud si myslíte, že umíte prodávat i bez katalogu, pak jste obchodník - pašák! A takových expertů je jako šafránu! Proč se firmy neorientují na snadný výběr pro své odběratele?
FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933