Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • S ukončením platnosti legendární vyhlášky 50/1978Sb. se nám objevuje na scéně požadavek na svéprávnost. V původním předpisu byl ukryt v potvrzení o zdravotní způsobilosti. Noví, mladí čekatelé na osvědčení dle nařízení vlády 194/22Sb. nejsou zatížení ...

Úspěšný loňský ročník brněnského MSV


Document Actions
Úspěšný loňský ročník brněnského MSV
Mezinárodního strojírenského veletrhu 2013 se zúčastnilo 1482 vystavujících firem z 28 zemí, kdy podíl zahraničních účastníků dosáhl 45,6 %. Do Brna přijelo vystavovat 676 zahraničních firem a nejvyšší zastoupení měly Německo, Itálie, Slovensko, Rakousko, Švýcarsko a Rusko. Expozice si prohlédlo 71 447 návštěvníků z 55 zemí ...
Jiří Erlebach, ze dne: 1.07.2014


Ze zahraničí přijelo 6968 registrovaných návštěvníků, tj. 9,8% z celkového počtu. Nejvíce zahraničních odborníků dorazilo ze Slovenska, Polska, Německa, Rakouska, Ruska a Maďarska. Na veletrhu se akreditovalo 384 novinářů z osmi zemí. 


Úspěšnost posledního ročníku MSV potvrzuje také rozsáhlý průzkum, který mezi vystavovateli i návštěvníky veletrhu realizovala agentura Ipsos - od roku 2009 největší společnost zabývající se výzkumy trhu v České republice. Vystavovatelé spontánně oceňovali zejména možnost navazování nových kontaktů a získávání nových zákazníků. Kontakty s potenciálními tuzemskými i zahraničními zákazníky navázalo dokonce 96% firem, 30% firem přímo na místě uzavřelo či rozjednalo vývozní zakázky.


Základem tohoto výrazného obchodního přínosu je tradičně kvalitní návštěvnická struktura, kterou vysoce ocenila většina loňských vystavovatelů. MSV 2013 přilákal také 15% nových návštěvníků – potenciálních zákazníků. Průzkum potvrdil, že naprostou většinu návštěvníků tvoří odborníci pracující v některém průmyslovém oboru, dvě pětiny z nich disponují rozhodovacími či spolurozhodovacími pravomocemi při nákupu zboží a služeb a 36% z nich má při tomto rozhodování poradní hlas.

Účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu je pro firmy po webových stránkách druhým nejvyužívanějším marketingovým nástrojem k oslovení zákazníků. Po zohlednění přínosů a nákladů je veletrh hodnocen jako třetí nejefektivnější marketingový nástroj po webových stránkách a osobním prodeji. Ačkoli se velká část dotázaných účastní i jiných veletržních akcí, pro více než polovinu účastníků (49% návštěvníků a 55% vystavovatelů) je nejdůležitější právě MSV.


Výsledky loňského průzkumu jsou zároveň dobrým příslibem pro letošní ročník. Zájem o účast na MSV 2014 předem potvrdilo 83% návštěvníků a 75% vystavovatelů. Pro příznivý výhled veletrhu hovoří také optimismus respondentů ohledně vývoje jejich podnikání – budoucí růst své firmy očekávalo 71% návštěvníků a 87% vystavovatelů MSV 2013.

Více informací na www.bvv.cz/msv
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Veletrhy Brno, a. s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933