Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Paní volala na hlavní číslo portálu se stížností. Objednala si změnu přípojky z jedné fáze na tři fáze. Technik přijel, přepojil vedení, ale jeho chybou polovina spotřebičů v bytě přestala fungovat. I když pojištění existuje, jeho plnění bude trvat ...
  • Zdá se někomu dnešní svět přetechnizovaný? Diví se někdo dnešnímu počtu norem? Vždyť před sto léty stačila malá brožurka a elektrotechnikům bylo vše jasné. Samozřejmě, pokrok a vývoj technologií nás dostal do tohoto stavu. Co vše je dnes v normalizaci ...

Příbuzná témata k
Zkušenost za pultem, má cosi do sebe

V obchodě bude vítězit důvěryhodnost a čitelnost

  • 30.06.2008
V obchodě bude vítězit důvěryhodnost a čitelnost
Maloobchod se v příštích třech letech v tuzemsku posune zase o kus dál. Předpokládaný ekonomický růst sice dá lidem plnější peněženky a tedy schopnost více utrácet, ale obchod ovlivní i negativně. Pomaleji se bude vyvíjet tržní podíl jednotlivých formátů, přičemž nejrychlejší nárůst se čeká u diskontních prodejen ... Read more

Co koupíte v obchodě?

  • 3.01.2003
Co koupíte v obchodě?
Pro koho je maloprodejna určená? Co nabízí? Co má dělat laik s koupeným jističem? Mohu si opravdu koupit cokoliv? I když nevím co s tím? Nebo potřebuji nějaké osvědčení? Není to nevýhodné nakupovat v maloprodejně? Read more

O cenových válkách.

  • 1.08.2002
O cenových válkách.
Velikost marže. Proč elektromontážní firmy hledají nízkou cenu? Kterou ze značek si tedy vybrat? Jak si chrání někteří výrobci svůj sortiment v projektech? Co dělá nakupující za školáckou chybu? Jak si často nakupující podřezávají větev? Čím často rozlobí nakupující prodejce? Read more

Jaký je to obchod, když prodávající a zákazník je tatáž osoba?

  • 9.05.2002
Jaký je to obchod, když prodávající a zákazník je tatáž osoba?
Budou po příchodu konkurence např. elektrárny, plynárny, vodárny snižovat ceny jako se to stalo s poplatky za hovorné u mobilních operátorů? Read more

Jak na internetový obchod v elektrotechnice?

  • 12.06.2001
Jak na internetový obchod v elektrotechnice?
Jaké máme v našem oboru elektronické obchody? Budeme je používat nebo jsou pouze vizitkou obchodníka? Který typ lidí je použije? Ekonomika těží z takových novinek jako je telefon, fax, mobilní telefon, Internetové spojení. Prakticky vždy při využití komunikační novinky jako byl např. kdysi dálnopis (později fax) měla používající firma určitý náskok před svou konkurencí, která takové novinky smetla ze stolu se slovy "nepotřebovali jsme to do teď...."! Read more

K výrobci nechoďte....

  • 1.05.1998
K výrobci nechoďte....
"Přímo od výrobce" ještě neznamená nízkou cenu! Bývávalo zvykem jezdit do Pardubic pro perník, protože se tam pekl a byl nejlevnější, zrovna tak to nějak bylo v minulých dobách i s obuví ve Zlíně, cukrem v cukrovarech nebo s cigaretami v Kutné Hoře. Ale s pádem monopolů jsme se měli rozloučit i s tímto systémem. Každý obchodník dobře ví ... Read more
FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
WAGO na jaře na veletrhu představila krabicové svorky Green Line. Jsou vyrobeny z recyklovaného materiálu a využívají technologii depolymerizace pro dosažení plnohodnotného nového plastu. I přes mírně vyšší cenu jsou pro technika zajímavé zejména díky jejich udržitelnosti a snaze o ochranu životního prostředí. Jsou vhodné, když je prioritou ekologický aspekt a kde není vyžadována extrémní odolnost.
Spojovací prvky elektroinstalací jsou nedílnou částí každého projektu. OBO Bettermann má ve své nabídce položky, které jsou velmi oblíbené pro svou snadnou použitelnost, dostupnost v lokálních velkoobchodech a také díky dobré propagaci ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933