O motorech #5: Jak diagnostikujeme přetížení motoru dané nevhodnou zátěží?
Jak poznáme přetížení motoru způsobené nevhodnou zátěží od přetížení způsobeného chybou motoru? To byla další otázka na Lubomíra Kastnera ze seriálu o motorech. Při diagnostice přetížení je třeba rozlišovat, zda se jedná o nové zařízení, či zařízení, které je již delší dobu v provozu. U nového zařízení může být chyba na straně konstruktéra, který na dané zařízení předepsal slabý elektromotor. Jaké jsou nejčastější důvody přetížení u starších zařízení?
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
17.04.2015
reklama
V pátém díle seriálu o elektromotorech jsme se zaměřili na přetížení elektromotorů.
Kdo je Lubomír Kastner
Lubomír Kastner v mládí maturoval v oboru. Nyní pracuje ve firmě zabývající se servisem motorů na pozici zkušebního a reklamačního technika. Zároveň se zabývá vyvažováním a vibrodiagnostikou, ale i různými speciálními pracemi, jako je například navíjení magnetů, cívek či renovace historických motorů. Do jeho pracovní náplně patří i výjezdy a práce u zákazníků. Zjišťuje závady a příčiny poruch i stav ložisek bez demontáže, provádí vibrační diagnostiku a montáž elektromotorů a jejich dalších komponentů.
Lubomír Kastner v mládí maturoval v oboru. Nyní pracuje ve firmě zabývající se servisem motorů na pozici zkušebního a reklamačního technika. Zároveň se zabývá vyvažováním a vibrodiagnostikou, ale i různými speciálními pracemi, jako je například navíjení magnetů, cívek či renovace historických motorů. Do jeho pracovní náplně patří i výjezdy a práce u zákazníků. Zjišťuje závady a příčiny poruch i stav ložisek bez demontáže, provádí vibrační diagnostiku a montáž elektromotorů a jejich dalších komponentů.
Diskutující k tomuto článku
(počet diskutujících: 1)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|