Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Konečně technický sešit do kterého radost pohledět! Nezabývá se jen neustálými novinkami ale tím základním! Jak všechny ty nové věci upevnit. A samozřejmě zase dle nějakých pravidel, norem a s pohledem na strávený čas a investované peníze. Možná to ...
  • Víme, že spotřebiče by neměly být připojeny na jeden obvod tak, aby jejich celkový výkon překročil kapacitu obvodu, jinak může dojít k jejich odpojení z důvodu přetížení. Některé domácí spotřebiče, jako je pračka, sporák nebo myčka nádobí, vyžadují ...

O dobrých řidičích #9: Jak často je třeba absolvovat školení?


Document Actions
O dobrých řidičích #9: Jak často je třeba absolvovat školení?
Po jak dlouhé době by řidiči měli absolvovat odborná řidičská školení? Podle zákona 247/2000 Sb. o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel by měli řidiči absolvovat jedenkrát za rok 7 hodin školení. Méně jednoznačná je ale situace u zákoníku práce, ten totiž říká, že školení by měla být pravidelně dle rozhodnutí vedení organizace. Většina organizací pak volí termín jedenkrát za rok či jedenkrát za dva roky.
Tým portálu Elektrika, ze dne: 31.12.2015
reklama

V devátém díle seriálu O dobrých řidičích jsme diskutovali o profesionálních školeních řidičů.



O autoškole JKC
Autoškola JKC byla s působností od 1. července 1990 téměř první soukromou autoškolou v Brně a působí s úspěchem dodnes. Prováděla výcvik všech skupin řidičských oprávnění kromě skupiny "D". Od roku 2005 zúžila výcvik na skupiny AM, A1, A2, A, B a B+E.
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 3)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933