Není nad dobrou kampaň
reklama
Dnešní svět informací je pro mnohé velmi obtížný. Není se také čemu divit. Vždyť znát tolik souvislostí často přesahuje časovou úsečku života člověka. A tak cestuje internetem obrázek s elektrikářem v akváriu. Všichni se tomu zasmějeme, ale vůbec netušíme proč a pro koho byl tento úsměvný obrázek vytvořen.
Nejmenovaný výrobce nářadí pro práci pod napětím přišel na trh s novou sérií výbavy pro montéra. To víte, novinky se musí přinášet stále, ovšem štípačky štípají stále stejně, firemní barva zůstává a měnit zakřivení izolace kleští do nekonečna také nejde.
Pak nastupuje dobrý marketing. I u nás se občas nějaký pěkný kousek zadaří (nevaž se odvaž se, nebo třeba falešný sob). A tak obrázek s elektrikářem s nohama v akváriu byla kampaň na značku nářadí XXXXXX, které demonstruje naprostou jistotu z pohledu izolační pevnosti.
Abych pravdu řekl, je to vtipnější, než klasická polonahotinka, držící kombinačky a snažící se přetvařovat, že ví, že to co svírá není z příborníku.
TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|