Úsměvy z AMPERu 2002
reklama
V záplavě více než čtyřiceti tisíc zájemců o novinky se již stává, že po třech dnech na expozici (z pohledu vystavovatele) splývá osoba do jakého si univerzálního tvaru. Všichni se objevují na stejném místě, chtějí stále stejné informace, letáky, katalogy, cédéčka....
Najednou se před vámi objeví člověk s koženým cestovním kufrem. Po chvíli si uvědomíte, že nejste na peróně vlakového nádraží.
A tak jsme se jednoho zeptali:
|
Pokud se tito návštěvníci přihlásí (do 30 dnů), redakce jim věnuje sadu katalogů z frankfurtské výstavy Lighting+Building 2002.
Zcela netradičně pojala propagaci jedna nejmenovaná zahraniční firma zabývající se problematikou EMC. Rozdavač letáků byl na tolik exotický včetně poutače na zádech, že "přelétavá" expozice Schracku (vzducholoď) zůstávala svým nápadem hodně daleko za tímto sympatickým afričanem.
TEXT Z OBLASTÍ |
---|