Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Evropská unie umožňuje firmám a OSVČ poskytovat služby po celé EU, aby se snížila byrokracie a zlepšila spolupráce mezi zeměmi. V Česku platí zákony, které toto upravují. Firmy mohou posílat zaměstnance na zakázky do jiných zemí a podnikatelé mohou ...
  • Konference plná informací o kybernetické bezpečnosti, bezpečnosti datových sítí, monitoringu, výstavbě sítí, legislativě a třeba i souvislostí s ai. Zajímat to nebude jen majitele firem ale hlavně techniky, kteří bezpečnost realizují. A co ti, co řeší ...

Mezinárodní veletrh spotřební elektroniky „Electroworld 2006“ v Oslo


Document Actions
Mezinárodní veletrh spotřební elektroniky „Electroworld 2006“ v Oslo
Ve dnech 12. – 15. října 2006 se uskutečnil v Oslo mezinárodní veletrh spotřební elektroniky „Electroworld 2006“, který ve svém oboru patří mezi nejvýznamnější a největší veletržní akce konané ve Skandinávii.
Tým portálu Elektrika, ze dne: 9.11.2006
reklama

Ve dnech 12. – 15. října 2006 se uskutečnil v Oslo mezinárodní veletrh spotřební elektroniky „Electroworld 2006“, který ve svém oboru patří mezi nejvýznamnější a největší veletržní akce konané ve Skandinávii. Veletrhu se zúčastnilo přes 200 vystavovatelů, převážně ze Skandinávie, kteří představili nejmodernější technologie, výrobky a služby v oboru spotřební elektroniky. Celá akce probíhala ve dvou výstavních halách veletržního areálu Norges Varemesse v Lillestrømu, na celkové ploše 10000m².
Veletrh se konal pod heslem „Electroworld – Be there or be lost!“ a podle vyjádření zástupců veletržní správy připoutal pozornost více než 30 – 40 tisíc spotřebitelů.

Veletrh navštívil ve dnech 12. a 13. 10. VOEÚ ZÚ Oslo, který jednal s vybranými norskými dovozními firmami o možnostech spolupráce s českými firmami. Veletrh probíhal spolu se sérií seminářů k dotčené problematice, diskusí a předváděním vystavených výrobků - „live demonstrations“. Výstavu pořádala veletržní společnost Norway Trade Fairs ve spolupráci s Norwegian Promotion Group. Provozní doba byla první dva dny od 12.00 do 21.00 hodin, v sobotu a neděli od 10.00 do 19.00 hodin. Příští veletrh se bude konat v termínu 25. – 28. října 2007.

Výstava představila rychle se vyvíjející digitální svět – novinky v oboru informační techniky a internetu – hardware, software, PC, tiskárny, scannery, příslušenství, televizní techniky, DVD a audio techniky, mobily, HI-FI produkci, foto a kamery, herní techniky a mnohé další.

Veletrh probíhá současně jako prezentační, ale také i jako prodejní akce. Fronta nakupujících o délce zhruba 100m byla důkazem jednak nabídky zboží za „veletržní“ ceny, a pak také faktu, že norští spotřebitelé patří – pokud jde o nové technologie – mezi nejdychtivější. Norové za elektroniku a high-tech vybavení utratí více peněz, než v jiných zemích v odpovídajícím srovnání. Prodej zboží zajišťoval pro všechny zájemce po celé čtyři dny přední skandinávský prodejce spotřební elektroniky - firma Elkjøp.

Vzhledem k významu zmíněné akce pro prezentaci firem z oboru spotřební elektroniky doporučujeme předání informace případným zájemcům o export do Norska i dalších zemí Skandinávie. Pro informaci uvádíme, že v minulém roce patřily např. komplexní digitální systémy na zpracování dat, vedle motorových vozidel, k hlavním českým vývozním položkám do Norska (s podílem cca 10% z celkového vývozu do Norska).

Norský Electroworld je veletrh, který je důležitý jak pro výrobce a prodejce, tak i pro jejich zákazníky. A je to právě zákazník, který je v centru pozornosti tohoto veletrhu. 

Faktem je, že prezentace kvalitních českých výrobků v Norsku je velmi potřebná a pomáhá vytvářet pozitivní obraz o ČR nejenom v příslušných oborech, ale i o celé české společnosti. Dalším poznatkem z teritoria je zkušenost, že také v Norsku je firemní účast na specializovaných veletrzích a výstavách, doplněná vhodnou mediální kampaní, případně odborným seminářem, považována za jednu z nejefektivnějších forem prezentace. Podmínkou úspěchu je ovšem na tomto, sice relativně malém, ale poměrně náročném trhu s vysokým stupněm konkurence na straně nabídky, dostatečně včasná připravenost takové akce, zejména včetně předchozího oslovení potenciálních partnerů.

Ing.Jan Vosmanský,CSc.

 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933