FCC Public: Udílení cen časopisu Automa a Elektro
reklama
Kdo jiný než vydavatelství odborných časopisů by mělo vyhlásit soutěž o nejlepší tiskové materiály? Vydavatelství FCC Public, známé časopisy ELEKTRO a AUTOMA při Mezinárodním strojírenském veletrhu ohodnotilo přihlášené firmy cenou za nejlepší tiskové materiály a i jiné formy mediální prezentace firmy.
Co se hodnotilo?
Úroveň tiskových materiálů a veškerých dalších způsobů mediální prezentace firmy (DVD spoty, nabídkové listy). Podrobnější body hodnocení byly sestaveny takto:
Oceňováno podle kritérií:
- kreativnost, marketingový nápad (záměr)
- grafické a polygrafické zpracování
- stylistická a gramatická úroveň textu
- srozumitelnost a přehlednost informace
- inovativní řešení k prezentaci produktu
- konzistentnost a úroveň firemní kultury
- odbornost, ale sdělnost informace
- celkový dojem
Petr Bartošík (šéfredaktor AUTOMA) a Jiří Kohutka (šéfredaktor ELEKTRO) předali níže uvedeným ocenění FCC Public.
cena Automa | firma | jméno přebírajíciho |
1. cena | Fanuc robotics | Petr Duchoslav |
2. cena | Turck | Jan David, Eva Zámečníková |
3. cena | Camea | nedostavili se k předání |
cena Elektro | firma | jméno přebírajícího | hlavní kritérium |
1. cena | Murrelektronik | Ing. Vladimír Schnurpfeil | komplexnost |
2. cena | TR instruments | Ing. Jaroslav Zajda | tech. odbornost |
3. cena | Micronix | Ing. Karel Hejduk | přehlednost |
Na krátký videospot se můžete podívat zde ...
A co má připraveno v součinnosti s FCC Public naše redakce? To nebude těžké uhodnout ...
Více fotografií portálu Elektrika.cz naleznete zde ...
TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|
FCC PUBLIC s.r.o. Zaslání vizitky Zobrazit záznam v adresáři |