Časopis AUTOMA jde svou cestou
FCC PUBLIC je nakladatelství technické literatury, jehož vlastní vydavatelské aktivity jsou zaměřeny především na oblast elektrotechniky a příbuzných oborů. Nyní po 20. letech došlo k několika zásadním změnám. Největší a zásadní změnou je oddělení redakce časopisu AUTOMA. Kdo za změnami stojí, z jakého důvodu k nim dochází a jaké dopady budou mít na čtenáře, sledujte v článku ...
Miroslav Minařík,
ze dne:
9.06.2014
reklama
Jakýkoliv časopis nebo portál, který není pouze hobby, vyžaduje stejné obecné potřeby jako jakákoliv jiná obchodní společnost. Přičemž na právní formě nezáleží. Opravdová tržní ekonomika je kouzelná v tom, že se v ní vše stále mění. Nic není na věčné časy a právě to je jeden z jejích hlavních pohonů.
Jistě znáte příběhy, kdy na začátku byla jedna osoba a za deset let jich bylo ve firmě sto. Ale existují opačné případy. Kamenný obchod před dvaceti léty s dvaceti zaměstnanci, dnes zaměstnává majitele a dva skladníky, protože se jejich byznys už odehrává jen na internetu.
U časopisů jde o stejnou revoluci jako ve výstavnictví. Mění se technologie, mění se možnosti a potřeby komunikace. Dnes ani "magistr křišťálové koule" nezná tu správnou cestu, která bude za pět let klienty poptávaná. Kdo nehledá nové cesty, stagnuje. Kdo stagnuje, ztrácí konkurenceschopnost. Typické pro všechny případy, které nedělají nic nebo pouze obkreslují konkurenci.
Letos se ve vydavatelství FCC Public odehrál historický milník. Majoritní vlastník z osobních důvodů převedl svůj podíl (až na symbolická dvě procenta) svým dvěma společníkům. Zní to pohádkově? Možná, ale věřte, že za touto změnou nenásleduje nový nablýskaný Mercedes, ale hodně tvrdé práce.
V redakcích FCC Public jsem sám několikrát do roka. S redaktory a šéfredaktory jsme v hodně blízkém spojení, a proto jsem musel tuto zásadní změnu v elektrotechnické publicistice komentovat.
Poslechněte si rozhovor s oběma představiteli FCC Public v tomto videozáznamu!
Jistě znáte příběhy, kdy na začátku byla jedna osoba a za deset let jich bylo ve firmě sto. Ale existují opačné případy. Kamenný obchod před dvaceti léty s dvaceti zaměstnanci, dnes zaměstnává majitele a dva skladníky, protože se jejich byznys už odehrává jen na internetu.
U časopisů jde o stejnou revoluci jako ve výstavnictví. Mění se technologie, mění se možnosti a potřeby komunikace. Dnes ani "magistr křišťálové koule" nezná tu správnou cestu, která bude za pět let klienty poptávaná. Kdo nehledá nové cesty, stagnuje. Kdo stagnuje, ztrácí konkurenceschopnost. Typické pro všechny případy, které nedělají nic nebo pouze obkreslují konkurenci.
Letos se ve vydavatelství FCC Public odehrál historický milník. Majoritní vlastník z osobních důvodů převedl svůj podíl (až na symbolická dvě procenta) svým dvěma společníkům. Zní to pohádkově? Možná, ale věřte, že za touto změnou nenásleduje nový nablýskaný Mercedes, ale hodně tvrdé práce.
V redakcích FCC Public jsem sám několikrát do roka. S redaktory a šéfredaktory jsme v hodně blízkém spojení, a proto jsem musel tuto zásadní změnu v elektrotechnické publicistice komentovat.
Poslechněte si rozhovor s oběma představiteli FCC Public v tomto videozáznamu!
POKUD MÁTE ZÁJEM O PŘEDPLATNÉ
některého z titulů ELEKTRO, SVĚTLO, AUTOMA
vyžádejte si aktuální informace
přímo od vydavatele níže uvedeným formulářem!
Diskutující k tomuto článku
(počet diskutujících: 2)TEXT Z OBLASTÍ |
---|
|