Elektrika.cz - elektrotechnické zpravodajství
Tisknete článek: Škoda Auto na veletrhu AMPER 2012 (klik pro návrat)
Stránka byla vytvořena: 2.03.2012
Všechna práva vyhrazena (c)1998-2024 Elektrika.cz
Doslovné ani částečné přebírání tohoto materálu není povoleno bez předchozího písemného (e-mailového) svolení redakce portálu Elektrika.cz.

Škoda Auto na veletrhu AMPER 2012


Škoda Auto na veletrhu AMPER 2012
Škoda auto na veletrhu AMPER 2012 představí OCTAVII GREEN E LINE.Proč byla jako výchozí model pro konstrukci tohoto elektromobilu vybrána ŠKODA Octavia Combi? Z kolika článků se skládá baterie a kam ji konstruktéři umístili? Kolik vteřin potřebuje elektricky poháněná Octavia, aby zrychlila z 0 na 100km/h a jaká je její maximální rychlost?
Komerční sdělení, ze dne: 2.03.2012

 

Škoda auto na veletrhu AMPER 2012 představí OCTAVII GREEN E LINE.
Výchozím modelem pro elektromobil se stala ŠKODA Octavia Combi, která se díky své modulární podvozkové skupině výborně hodí pro montáž sady baterií, elektronického řízení a elektromotoru. Baterie je umístěna pod střední a zadní částí podlahy a částečně i v zavazadlovém prostoru. Skládá se ze 180 lithium-iontových článků a má energii 26,5 kilowatthodin. Její hmotnost činí zhruba 315 kilogramů. Napájí elektromotor s trvalým výkonem 60kW. Zejména maximální točivý moment o hodnotě 270Nm, který je k dispozici hned po rozjezdu při počtu otáček těsně nad nulou, dodává elektromobilu dostatečnou sílu pro rozjezd a agilitu, což je ideální zejména pro pružné zrychlení v městském provozu. Elektricky poháněná Octavia zrychlí z 0 na 100km/h přibližně za dvanáct sekund a její maximální rychlost je omezena na 135km/h.

V místě sdruženého přístroje jsou zobrazovány informace o aktuálním výkonu, či spotřebě, stejně jako o stavu energie v baterii a dojezdu. Na displeji navigačního systému je zobrazen momentální průběh energetického toku – zda je elektromotor napájen proudem či zda při zpomalování nebo jízdě z kopce elektrický proud naopak vyrábí. Pro posádku je k dispozici pět plnohodnotných míst k sezení, která mají stejné komfortní rozměry jako v sériové podobě modelu Octavia Combi se spalovacím motorem.

Ani u modelu Octavia Green E Line nechybí pro značku ŠKODA typická Simply Clever řešení: během nabíjení vozu z nabíjecí stanice není možné elektrickou zástrčku vyjmout. Zabrání se tak krádeži elektrické energie během nabíjecího procesu vozu u veřejné dobíjecí stanice. Po odemknutí vozu se na 30 sekund odjistí elektrická zástrčka. Pokud není během tohoto intervalu zástrčka z elektrické zásuvky vozu vytažena, opět se automaticky zaaretuje a vůz pokračuje v nabíjecím procesu.

 

 

Sledujte kdo vystavuje na AMPERu 2012 zde ...

TEXT Z OBLASTÍ
SOUVISEJÍCÍ KONTAKT
TERINVEST s.r.o. - , Praha 2 - +420 221 992 134 - amper@terinvest.com

Konec tisknuté stránky z portálu Elektrika.cz.