Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

Jak rekonstruovat ...

Rekonstrukce v různých historických objektech není vůbec ojedinělá situace, ...

OBO: Vkládací ...

Vkládací lišty jsou samozřejmostí. V případě instalačních ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Veletrh 2022
Na které 2 veletržní události bych se rád osobně dostavil
Regionální výstava PLZEŇ
Veletrh FOR ARCH PRAHA
Regionální výstava LIBEREC
Veletrh AMPER BRNO
Regionální výstava OLOMOUC
Strojírenský veletrh BRNO
Regionální výstava OSTRAVA
Veletrh AQUAtherm PRAHA

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 160
Bazar
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod » Oblasti

Témata pokrývající všechny uvedené oblastí

Eshop

Za jak dlouho bude objednávka u SONEPARu vyřízena? #7

  • 30.10.2021
Za jak dlouho bude objednávka u SONEPARu vyřízena? #7
Závěrečný sedmý díl videoseriálu o elektronickém obchodování velkoobchodu SONEPAR. Předchozí díly popsaly způsoby, jak nakupovat a v tomto díle jsou odpovězeny poslední uživatelské dotazy ... Co pro uživatele znamená pojem e-shop? Pro koho je e-shop SONEPAR vhodný? Jak využít historii nákupů k dalším účelům? Kolik lidí po vyhledání položky skutečně nakoupí? Pokud objednám zboží, za jak dlouho bude objednávka vyřízena? Podle jakých kritérií vybírá zboží typický uživatel?

Jaké jsou možnosti e-shopu SONEPAR při výměně dat mezi společnostmi? #6

  • 21.10.2021
Jaké jsou možnosti e-shopu SONEPAR při výměně dat mezi společnostmi? #6
Pokud vám bude někdo tvrdit, že digitalizace maže hranici mezi obchodováním v B2B a B2C, nevěřte mu! Obchodování mezi firmami má různá specifika a ta se nedají tak snadno pušalizovat jak si někdo může zprvu myslet. E-shop SONEPAR je na mnoho situací připraven. O některých z nich se zmiňuje Petr Nečesaný v dalším dílu povídání o elektronickém obchodování v tomto velkoobchodním řetězci. Dozvíte se o e-shopu pro firmy, o potřebném formátu výměny dat, jaké výhody přináší přímá komunikace, nebo také kdy je vhodnější nakupovat on-line a kdy osobně ...

Kdy začal SONEPAR vyvíjet mobilní aplikaci e-shopu? #5

  • 14.10.2021
Kdy začal SONEPAR vyvíjet mobilní aplikaci e-shopu? #5
V pátém rozhovoru s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR, jsme se ptali, v kterém roce začal SONEPAR vyvíjet mobilní aplikaci e-shopu, v které zemi se aplikace začala vyvíjet, pro jaké platformy je aplikace dostupná, jaký je rozdíl mezi e-shopem v prohlížeči a aplikaci, jaké výhody přináší uživateli mobilní aplikace, kdy může být fotoaparát praktickou pomůckou e-shopu ...

Co jsou to v e-shopu SONEPAR nadřízené a podřízené účty? #4

  • 8.10.2021
Co jsou to v e-shopu SONEPAR nadřízené a podřízené účty? #4
V této části naleznete odpovědi na otázky: Co to je nad/ podřízený účet? Kdy je takový účet vhodný? Jak vytvoříme nad/ podřízený účet? Je možné v rámci firmy vytvořit i složitější strukturu účtů? Odpovídá Petr Nečesaný, specialista elektronického obchodování SONEPAR.

Jak vyhledávat produkty v e-shopu SONEPAR #2

  • 14.09.2021
Jak vyhledávat produkty v e-shopu SONEPAR #2
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. V druhém pokračování jsme se ptali ... Kolik má e-shop SONEPAR položek? Co bylo při vývoji vyhledávače nejtěžší? Jak se vyhledávač prakticky používá? Jak je podle parametrů možné vyhledat konkrétní produkt? Poradí si vyhledávač se slengovými výrazy? Nabídne vyhledávač k produktu také příslušenství? Zmíněné podrobnosti oborového, elektronického obchodu sledujte v tomto díle!

Na slovíčko v AXIMA Solutions

  • 9.10.2020
Na slovíčko v AXIMA Solutions
Značka AXIMA není pouze velkoobchod. Pohledem do zákulisí objevíme více souvisejících aktivit. Všechny mají společný jmenovatel. Průmysl. A tímto slovíčkem se AXIMA odlišuje od v instalační elektrotechnice známých velkoobchodních dodavatelů. S kamerou jsme zavítali na skvěle dostupnou příjezdovou plochu za brněnským BIBUSem na Vídeňské ulici. Ptali jsme se na jednu z divizí AXIMA Solutions. Čím se zabývá? Koho lze označit za typického odběratele? Má AXIMA digitalizované i ty běžné procesy, když se na automatizaci sama zaměřuje? Jakou výrobou tato značka dominuje? Sledujte krátkou reportáž zde ...

Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO

  • 16.06.2020
Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO
Elektronické obchodování dává pořízení jakéhokoliv zařízení zcela jiný rozměr! Dříve úzce specializované obchody využívají digitalizované logistiky a rozšiřují své nabídky s podstatně větším rozsahem než bychom čekali. V K&V ELEKTRO můžete nově pořídit zahradní čerpadla Easy Pump, oblíbené hadice české firmy Valmon nebo produkty z designové řady zavlažování Lime a Fuxia značky G. F. Garden.

SCHRACK Technik spustil lavinu Informačních dnů 2020 ...

  • 4.02.2020
SCHRACK Technik spustil lavinu Informačních dnů 2020 ...
... ne všichni výrobci, distributoři pořádají vzdělávací a informační setkání tak pravidelně a plošně po celé republice. Je možná částečně pravdou, že se mnoho důležitých informací přesunulo na internet, ovšem osobní komunikaci a vztahy nelze nahradit žádnou z existujících sociální sítí. Pohledem na nízký věk návštěvníků, kteří za poslední roky navštěvují Infodny SCHRACK, potvrzuje, že nejde o chování pouze starší generace ...

Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?

  • 8.01.2020
Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?
Hurá do digitálu! Zrušme obchodování, na sociálních sítích se to bez nich obejde. Vždyť stačí zaplatit a zakázky přichází samy! Skvělý servis a na jediné kliknutí. Ostatně měli bychom vše co lze outsourcovat. Nepotřebujeme nikoho. Virtuální asistentku, účetní, ekonoma, právníka, propagátora a nakonec ani toho obchodníka. Podle zvěstí nás čeká skvělý digitální, virtuální život, kdy nebudeme muset dělat nic a vše se zajistí jinými a samo se zobchoduje. Má to však drobné trhlinky ...

ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu

  • 25.11.2019
ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu
Přední český velkoobchod právě dokončil myšlenku samoobslužné prodejny elektroinstalačního materiálu. Všichni známe nákupní proces, procházení obřích regálů za asistence skladového prodejce se čtečkou v ruce. Reálné časy výběru zboží se díky promyšlené synchronizaci zkracují na minima, ovšem ne v každém případě je nutná přítomnost kvalifikovaného pracovníka. V takových případech je pro nakupujícího více vhodný vlastní samoobslužný výběr. Takové prodejní prostředí však musí splňovat požadavky kladené poptávkou nakupujících odborníků ...

ESP#4 K čemu je dobrá historie předchozích nákupů?

  • 15.11.2019
ESP#4 K čemu je dobrá historie předchozích nákupů?
Víte, jak popisují využití přehledu předchozích nákupů provozovatelé elektronických obchodů? Odskočme do světa koncových spotřebitelů. Ne všechny kroky v B2C jsou tak samozřejmé, jak si myslíme. Někdo nakupuje rád, jiný nákup zkracuje na nejkratší možnou dobu. Jak to praktikuje Jan Franěk? Kdo pravidelně odebírá obecné položky jako lišty, kabely, krabice, svorky. Ovšem specialisté jako Milan Hudec, kteří nakupují “když už to musí být”, ti mají jiný úhel pohledu. Oldřich Morávek, poskytovatel služeb je další z elektrotechniků, který má k předchozím nákupům odlišný přístup ...

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci

  • 18.10.2019
R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ...

ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?

  • 14.10.2019
ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?
Kdy je e-shop pro nakupující vhodný a kdy ne? Elektronický obchod i přes všechny své výhody nemusí být vždy pro uživatele zajímavý. První mi odpověděl Radek Červený z Brna. Ptal jsem se, v kterém případě e-shop pro něj není výhodný a raději zvolí konvenční způsob nákupu. Stejnou otázku jsem položil Janu Fraňkovi, který v poslední době pracovně osciluje mezi Prahou a Kolínem. Milan Hudec sdělil, zda by pro něj byla motivační nižší cena přes e-shop, když preferuje osobní nákupy. Pražského příznivce e-shopů, Milana Karvánka jsem požádal o objasnění případu, kdy by sedl do auta a zajel raději do ...

ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?

  • 3.04.2019
ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
Co je zásadní pro elektromontážní firmu Radka Červeného? Proč používá e-shopy systémový integrátor Jan Franěk? Milan Hudec si zachovává k elektronickému nakupování bezpečný odstup. Tradičně velice zajímavý je přístup Milana Karvánka. Z jakých důvodů navštěvuje kamenný velkoobchod osobně Jan Bocek? Co oceňují nakupující z pohledu Josefa Lasovského, správce e-shopu Schrack Technik? Vzdáleně nám oznámil své priority v elektronickém nakupování také Oldřich Morávek. Ludvík Málek provozuje ...

ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?

  • 16.01.2019
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
Elektronické nakupování ovládá spotřebitelský svět. E-shopů existují tisíce, ovšem těch, které se opravdu zaměřují na své klienty ve sféře B2B správnými obchodními službami zase mnoho není. Výchozím bodem provedení takového obchodu by měly být základní parametry obchodu spotřebitelského, ovšem pak musí provozovatel přihlédnout na konkrétní zákonitosti B2B té oblasti, ve které chce podnikat. Ve videoseriálu ESP# rozebereme základní části e-shopů a pomocí dotazů na provozovatele a nakupující vykreslíme přibližný obraz u nás funkčního elektronického obchodu B2B. Pokud chcete znát tajemná zákoutí některých prodejců a třeba i nevyslovená přání odběratelů, sledujte tento reportážně-diskusní pořad!
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933