Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Svůj pohled na sousední megaveletrh Light+Building ve Frankfurtu popisuje český elektrikář. Nezůstává pouze u jednoho selfie o své přítomnosti v Německu a prozrazuje proč se vydal tak daleko. Čím ho to obohatilo? Jak se dívá na budoucnost veletržních ...
  • Pokud chceme studovat různé aspekty elektrických jevů, včetně teploty výbojů blesku, vlivu ionizace vzduchu a negativních účinků elektrického oblouku, pak se nabízí studium na VUT, ČVUT ... mnoho příležitostí k experimentům s různými kombinacemi ...

Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín


Document Actions
Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín
Nezávislá reference v mnoha případech dokáže názor změnit nebo dokonce hodně upevnit. Musí jít však o skutečnou, nikoliv falešnou, uměle vytvořenou informaci, které můžeme nezřídka spatřovat v reklamních sděleních. Při toulkách našeho objektivu jsme zachytili mimochodem výpověď pamětníka, který měl s KOPOSem Kolín nepříliš společného, ale něco přece. Pamatoval si fabriku zevnitř a hlavně ... neměl čas na přípravu odpovědí!
Miroslav Minařík, ze dne: 18.12.2017
reklama


Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín.
Při jedné z reportáží jsme se zeptali na něco, co vůbec nebylo předmětem našeho zkoumání. Otázka zněla, co by Václav Kluc jako pamětník KABLO Kladno, řekl o stávajícím KOPOS Kolín s odstupem času jak si jej pamatoval.



Proč hovoříme o referencích?
Doporučení, dobrozdání, reputace, posudek určité osoby, příznivě hodnotící její vlastnosti ... Reference jsou velice důležitým prvkem při rozhodování odběratelů. Přičemž samotnou referenci může vytvořit kdokoliv, tedy i sám výrobce, dovozce či zastoupení (Viz Astroturfing). Bohužel ne vždy patří reference mezi hodnotící kritéria a výsledky se často řadí především podle nejnižší ceny. Což bývá ne zcela vhodnou variantou.

Co lze považovat za opravdovou referenci
Spotřebitelský trh je dnes stále zaplavován uměle vytvořenými referencemi neznámých obličejů. V obchodní sféře jsou podobné praktiky marketérů nepřípustné. Například dnes málokdo věří tvrzením, která vydávají marketingová oddělení samotné značky a obsahují superlativa a chválu.

Podle čeho se tedy vybírá?
Trh koncových uživatelů se zajímá především o spokojenost ostatních spotřebitelů, kteří produkt zakoupili. V B2B je situace jiná. Obchodní partneři se zajímají nejen o samotný produkt, jeho popularitu, ale také o samotného dodavatele. I obchodní partner může být referencí aniž by sám něco řekl.

Přestože nás propagační úchylky nutí se rozhodovat podle naprosto nedůležitých kritérií, stále jsou obory, kde se bez referencí při rozhodování neobejdeme. Ovšem při nakupování či projektování vnímáme reference zcela jiného typu.

Josef Kluc je spontánní reklamou KOPOSu, kterou žádný marketér nevymyslí a nezaplatí. Pokud tedy neosloví zrovna činoherní klub. Více o KOPOSu se u nás dozvíte zde ...




Máte také nějakou pěknou nostalgickou vzpomínku na KOPOS?
Dejte nám vědět v níže otevřené diskusi i vy!


   
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

KOPOS Kolín a.s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
V přednášce na konferenci SOLID Team se Miroslav Záloha ze SUIP zmínil také o nutnosti a významu technické dokumentace při revizích. Přestože jsou běžné argumenty o ztrátě nebo zastarání dokumentace, zdůraznil, že legislativa, vládní nařízení a provozní bezpečnostní předpisy, jasně stanovují povinnost udržování a aktualizace technické dokumentace. Připomněl význam dokumentace pro správné provedení revize. Hlavním bodem bylo, že revizní technik musí nejen ... Více sledujte zde!
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Jaké problémy mohou nastat při tvorbě projektových dokumentací hromosvodu pro rodinné domy? Je časté, že nízká kvalita dokumentace komplikuje práci realizovních firem? Co obvykle chybí v těchto nedostatečných projektech? Jak důležitá je analýza rizik v projektování hromosvodů? Co všechno by měla obsahovat kvalitní technická zpráva? Je pravda, že někteří lidé nevědí, jak by měla správná dokumentace vypadat, a jsou spokojení jen s několika listy papíru? Jaký rozdíl je mezi zkušenými projektanty a těmi, kteří "podvádějí" v projektování? Co všechno zahrnuje dobře vypracovaný projekt hromosvodu a uzemnění?
Pokud dnes uslyším Dubaj, představím si horko, písek a arabský svět. Jak může vypadat taková elektroinstalace v islámském podání? Chodí se někdo přezkušovat z vyhlášky 50? Co bezpečnost, hygiena a výdělky? A mnoho dalších otázek jsme měli před cestou do Arabských emirátů. Náš cíl byl staveniště mrakodrapu! Kdo staví šejkům mrakodrapy v Dubaji?
DALŠÍ FIREMNÍ ODKAZY
Elektroinstalační krabice do zateplení a montážní deska do zateplení vyráběné v Koposu Kolín přinášejí konkrétní řešení elektroinstalace při dodatečném zateplování fasád, které na trhu chybělo. Více informací o těchto produktech naleznete zde ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933