#V50 §5 podle Petra Létala
Petr Létal popisuje typického pracovníka s paragrafem pět. Co vše takový mladý odborník zná, respektive nezná? Proč se pětkařů v některých krajích říkalo ministranti? Co myslíte? Jaká je životnost takového majitele paragrafu pět? Může mít někdo paragraf pět věčně? Myšleno bez postupu na paragraf vyšší? ... typického pětkaře mám spojeného s čerstvým studentem, který má ještě mokré maturitní vysvědčení nebo výuční list, to znamená, že teď ukončil ...
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
4.06.2018
reklama
Typického pětkaře mám spojeného s čerstvým studentem, který má ještě mokré maturitní vysvědčení nebo výuční list, to znamená, že teď ukončil elektro vzdělání, kdy je nabit teoriemi, které potřebuje k činnosti, ale nemá vůbec praxi. Takový zajíček.
Petr Létal popisuje typického pracovníka s paragrafem pět. Co vše takový mladý odborník zná, respektive nezná?
Petr Létal Solidteam Olomouc
Zná. Má teorii, všechno v hlavě. Prakticky se dívá, jestli se šroubek utahuje doleva, nebo doprava.
Proč se pětkařů v některých krajích říkalo ministranti?
Petr Létal Solidteam Olomouc
Jsou vždy po ruce. Jsou příruční, kteří za nic neručí. Dívají se šestkařům pod ruce a nasávají a vstřebávají zkušenosti a vsáknou je do sebe. Časem z nich bude něco víc.Co myslíte? Jaká je životnost takového majitele paragrafu pět?
Petr Létal Solidteam Olomouc
Jak dlouho vydrží? To je individuální. Pokud je to elektrikář, kterého to baví, tak má do roka většinou 6. Ale pokud je to člověk, kterého někam postavíš a zítra ho tam najdeš, tak ten se po 3 letech zeptá, jestli mu stačí ta pětka..
Může mít někdo paragraf pět věčně? Myšleno bez postupu na paragraf vyšší?
Petr Létal Solidteam Olomouc
Znám člověka, který… je to individuální, ojedinělé. Jeden z 500. Znám člověka, který měl 5 bránil se, že vyšší nechce, byla to paní, spravovala relátka a říkala, že nechce 6, že chce pořád jen tu pětku..
Sledujte praktické poznatky tohoto olomouckého odborníka v dalších částech seriálu #V50!
Více podrobností o §5 vyhlášky 50/1978 Sb. (text, výklad, stažení, další odborníky) naleznete zde!
POKUD MÁTE KONSTRUKTIVNÍ PŘIPOMÍNKU
K TÉMATU §5,
PŘIDEJTE JI DO NÍŽE UVEDENÉ DISKUSE!
K TÉMATU §5,
PŘIDEJTE JI DO NÍŽE UVEDENÉ DISKUSE!
Diskutující k tomuto článku
... a další (počet diskutujících: 3)TEXT Z OBLASTÍ |
---|
|