Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Něco málo z mé praxe. O elektroinstalačních pancéřových trubkách jsem se toho na střední škole moc nedozvěděl. Občas nějaká zmínka nebo vylistováno v technickém katalogu. Ony pancéřové trubky už asi nejsou tak frekventované jako kdysi. Za to jako ...

Turecko je pro české elektrotechnické firmy zajímavým trhem


Document Actions
Turecko je pro české elektrotechnické firmy zajímavým trhem
Jaká je náplň činnosti Česko-turecké smíšené obchodní komory a jak se vyvíjela v poslední době? Ve kterých oborech vzájemný obchod především nyní probíhá? Jaké jsou nejaktuálnější informace o turecké ekonomice? Ve kterém směru se očekává v dalších letech velký rozvoj? A které české firmy z oboru elektrotechniky se uplatňují v Turecku, s jakými produkty a kde nacházejí uplatnění? Tyto a další otázky jsme položili Aleši Eppingerovi, předsedovi představenstva Česko-turecké smíšené obchodní komory.
Tým portálu Elektrika, ze dne: 14.10.2015
reklama


Zajímavé informace o česko-tureckém obchodu v elektrotechnických oborech se dozvíte v tomto videoklipu z veletrhu AMPER 2015.



O Česko-turecké smíšené obchodní komoře
Česko-turecká smíšená obchodní komora je neziskovou organizací, jež byla zřízena se souhlasem Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky za účelem rozvoje hospodářských styků s Tureckou republikou v roce 2006. Komora sdružuje české a zahraniční právnické i fyzické osoby, jež mají zájem vstoupit a účastnit se trhu, kde probíhá obchodní výměna mezi českými a tureckými podnikatelskými subjekty.
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 3)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT


FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933