Dále je to čtení jen pro silné povahy. Posuďte prosím sami, cituji:
Otázka 1: "Definujte střední hodnotu proudu."
Odpověď studenta:
"Střední hodnota proudu, kterou překročíme-li ji, účinky proudu rostou nepřímo úměrně k přírůstku účinku proudu, který nepřekročil střední hodnotu proudu."
Otázka 2: "Popište princip činnosti asynchronního stroje."
Odpověď téhož studenta:
"Magnetické točivé pole (vzniklé otáčením cívky statoru) indukuje ve statoru napětí a vzniklý proud vyvolá sílu, která působí silou na rotor, který se v důsledku tohoto začne změně proudu bránit, tj. otáčet (tzv. rotovat). Otáčky cívky ve statoru a rotoru musí být různé, jinak by se neindukovalo žádné napětí a tomu se říká prý skluz, protože ložiska kloužou, jsou-li ovšem namazaná."
Co byste řekli , kdybyste měli ohodnotit tohoto studenta nikoliv známkou, ale slovně?