Elektrika.cz - elektrotechnické zpravodajství
Tisknete článek: Studentská definice po 13 týdnech výuky (klik pro návrat)
Stránka byla vytvořena: 31.12.2007
Všechna práva vyhrazena (c)1998-2024 Elektrika.cz
Doslovné ani částečné přebírání tohoto materálu není povoleno bez předchozího písemného (e-mailového) svolení redakce portálu Elektrika.cz.

Studentská definice po 13 týdnech výuky


Studentská definice po 13 týdnech výuky
Pro pobavení (je to spíše ale k pláči) elektrotechnické veřejnosti ukázku, co si někteří studenti po 13 týdnech výuky Základů elektrotechniky představují pod pojmem "střední hodnota proudu" a " asynchronní stroj".
Komerční sdělení, ze dne: 31.12.2007

Dále je to čtení jen pro silné povahy. Posuďte prosím sami, cituji:

Otázka 1: "Definujte střední hodnotu proudu."
Odpověď studenta:
"Střední hodnota proudu, kterou překročíme-li ji, účinky proudu rostou nepřímo úměrně k přírůstku účinku proudu, který nepřekročil střední hodnotu proudu."

Otázka 2: "Popište princip činnosti asynchronního stroje."
Odpověď téhož studenta:
"Magnetické točivé pole (vzniklé otáčením cívky statoru) indukuje ve statoru napětí a vzniklý proud vyvolá sílu, která působí silou na rotor, který se v důsledku tohoto začne změně proudu bránit, tj. otáčet (tzv. rotovat). Otáčky cívky ve statoru a rotoru musí být různé, jinak by se neindukovalo žádné napětí a tomu se říká prý skluz, protože ložiska kloužou, jsou-li ovšem namazaná."

Co byste řekli , kdybyste měli ohodnotit tohoto studenta nikoliv známkou, ale slovně?

TEXT Z OBLASTÍ
SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Konec tisknuté stránky z portálu Elektrika.cz.