Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Něco málo z mé praxe. O elektroinstalačních pancéřových trubkách jsem se toho na střední škole moc nedozvěděl. Občas nějaká zmínka nebo vylistováno v technickém katalogu. Ony pancéřové trubky už asi nejsou tak frekventované jako kdysi. Za to jako ...

Stopstav.cz spouští novou službu Klient


Document Actions
Stopstav.cz spouští novou službu Klient
Registr insolventních firem Stopstav.cz v těchto dnech spouští novou službu Klient. Ta vychází ze stejného principu jako pilotní projekt Stopstav.cz, ale s tím rozdílem, že je určena pro zákazníky velkoobchodů - montážníky, firmy, maloobchody a živnostníky. Jejím cílem je vytvořit v rámci oboru elektromateriálu funkční nástroj na výměnu informací o neplatičích i na nižších patrech distribuční cesty. V těchto dnech firma pracuje na spuštění DEMO verze, kde si každý bude moci vyzkoušet základní funkce systému. Podrobnější informace o nové službě se dozvíte v tomto článku.
Komerční sdělení, ze dne: 23.09.2014
reklama


Centrální registr insolventních firem Stopstav.cz se brzy rozroste o novou službu Klient. Ta bude určená pro zákazníky velkoobchodů, jako jsou montážníci, firmy, maloobchody či živnostníci. Díky nové službě se výměna informací o neplatičích rozšíří na nižší patra distribuční cesty a tím dojde k vytvoření efektivního tlaku na dlužníka za vynaložení minimálních nákladů a bez nutnosti právního vymáhání.

Služba Stopstav.cz dosud zmapovala problematické zákazníky jednotlivých velkoobchodů. Díky ní je možné snadno získat informaci, že firma XY dluží u konkrétního velkoobchodu. Dosud ale nebylo jasné, jestli firma XY finance "rozházela" nebo jestli jí nedluží další firmy AB nebo CD. Služba Klient by tyto informace měla pomoci postupně získávat a následně s nimi efektivně pracovat.

Jak bude služba Klient fungovat?
  • kdokoliv má aktivní IČ v ČR, se může online zaregistrovat do služby Klient,
  • po registraci dostane přistup do svého Klientského účtu,
  • po přihlášení má ihned přístup ke všem dluhům ostatních Klientských účtů a navíc také k dluhům uživatelů služby StopStav (velkoobchodů) v takovém rozsahu, který si velkoobchod nadefinoval na začátku léta letošního roku (některé velkoobchody poskytly kompletní data, některé pouze jméno a IČ dlužníka, některé data do Klientských účtů neposkytují vůbec),
  • Klient má pod svým přihlášením možnost (nikovi povinnost) zveřejnit zde svého dlužníka / své dlužníky (zadané dluhy máme právo kdykoliv zkontrolovat),
  • KLIENT nemůže zadávat své dluhy anonymně, u dluhu se vždy zobrazuje kontakt na věřitele (velkoobchody zadávají data anonymně, tzn. že dluh vidíte, ale název velkoobchodu ne).
V těchto dnech firma pracuje na spuštění DEMO verze, kde si každý bude moci vyzkoušet základní funkce systému. K náhledu rovněž nabízí ostrou verzi. Po spuštění plné verze bude služba Klient stát viz ceník zde.

Máte zkušenosti s neplatiči? Využijete novou službu? Diskutujte s námi v níže uvedené diskusi.
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 6)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
V přednášce na konferenci SOLID Team se Miroslav Záloha ze SUIP zmínil také o nutnosti a významu technické dokumentace při revizích. Přestože jsou běžné argumenty o ztrátě nebo zastarání dokumentace, zdůraznil, že legislativa, vládní nařízení a provozní bezpečnostní předpisy, jasně stanovují povinnost udržování a aktualizace technické dokumentace. Připomněl význam dokumentace pro správné provedení revize. Hlavním bodem bylo, že revizní technik musí nejen ... Více sledujte zde!
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Jaké problémy mohou nastat při tvorbě projektových dokumentací hromosvodu pro rodinné domy? Je časté, že nízká kvalita dokumentace komplikuje práci realizovních firem? Co obvykle chybí v těchto nedostatečných projektech? Jak důležitá je analýza rizik v projektování hromosvodů? Co všechno by měla obsahovat kvalitní technická zpráva? Je pravda, že někteří lidé nevědí, jak by měla správná dokumentace vypadat, a jsou spokojení jen s několika listy papíru? Jaký rozdíl je mezi zkušenými projektanty a těmi, kteří "podvádějí" v projektování? Co všechno zahrnuje dobře vypracovaný projekt hromosvodu a uzemnění?
Kam se v budovách vyvíjí uplatnění vysokorychlostních dat optickými vlákny? Příchod elektroinstalačních podomítkových trubek Fraenkische se zabudovaným optickým vláknem se datoval dřív než známost standardů datových přenosů Industry 4.0. Trubky s označením FFKuS DATALIGHT se v českých e-shopech objevují, ale na běžných stavbách určitě ne. Jde o speciálku, říkají dataři, v běžném obydlí stačí spotřebiteli Wi-Fi. Jiná situace může ...
DALŠÍ FIREMNÍ ODKAZY
Častou negativní zkušenost mají (nejen) elektrotechnici z přístupu stavebních úřadů. Nejedná se tentokrát o problém "tvrdohlavosti" úřadu, ale naopak o přílišnou benevolentnost, hraničící až s ignorací zákonných vyhlášek a nařízení. Zajímali jsme se tedy o zkušenosti se stavebními úřady a pohled odborníků na danou problematiku ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
Autor článku
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933