Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje

Schrackův dětský den 2004


Document Actions
schr04_dd_4.jpg
Schrackovy dětské dny bývají vskutku velkým zážitkem pro naše děti a nejinak tomu bylo letos, kdy přispělo i krásné slunečné počasí.
Margita Boháčová, ze dne: 15.09.2004
reklama

U brány kouzelné zahrady "uvítací skupina" převlékla všechny naše děti (od nejmenších po největší) do slušivých žlutých triček opatřených modrým logem této firmy. Od tohoto startu se už nezadržitelně naši žluťásci rozletěli do všech stran zeleného ráje. Skýtal pobavení všeho druhu.
Marek Zacios, ředitel českého Schrack Energietechnik přivítal ještě větší množství dětí než loni.

 

Množství nezkrotné energie děti vybíjely ve strašidelném hradu Hopštejn, a musím říci, že byl ve velkém obležení po celý den. Jednoduše klasika.Ve chvilce klidu mohly děti vyzkoušet i svoje soustředění a nalovit si nějakou tu rybu k posilnění, protože na ně čekalo ještě spoustu dalších atrakcí. Pro maminky byla radost sledovat své šťastné ratolesti a v tento den k tomu bylo dost příležitostí.

    

Jak vidíte, pro odvážné jedince tu také byla skvělá horolezecká stěna končící kdesi v korunách stromů. Nebojte se, jištění bylo dokonalé až po sjezd na lanovce, kde končilo horolezecké představení jednotlivců. Svoje tělo zde bylo možno protáhnout ještě i na surfovacím prkně, kde si každý samostatně otestoval svoji schopnost udržet stabilitu při simulované jízdě rozbouřenými vlnami a když to jednoduše nevyšlo, měkký dopad byl zajištěn.
Někdo se raději drží při zemi a jde rád na jistotu, v tomto případě, byl po ruce malý minigolf.

    

Pro ty rodiče, jejichž děti se zamotaly do pavoučí sítě, vyšla chvilka k jídlu. Byly tu různé pochutiny a pořád a pořád se chystaly nové, sladké či slané, teplé nebo  studené, ovocné a zeleninové... však víte, že na vzduch chutná nejlépe. Děti však především dočerpávaly svou energii u nápojového pultu, kde jsme je s jistotou mohli po chvilkách spatřit, ale vypadalo to, že nemají příliš mnoho volného času, protože v mžiku byly zase ty tam. Pro velké zde byly taky různé soutěže, např. v hodu kládou, běhání na gumě či prokousání obřího koláče na čas, který byl opravdu moc dobrý.

   

Pro mladší zde byly připraveny i složitější úkoly, no považte - nahnat všechny mořské potvůrky do rybníčků podle barev či velikostí, když některé z nich byly tak strašlivé příšery - brr, nechybělo ani ruční tvoření a kreslení barvami, kde se děti jako vždy pořádně zamazaly, ale nevadí, vždyť dostaly důmyslně veselý stejnokroj. Musím připomenout i to, že mezi dětmi probíhala vzájemná spolupráce, prostě když bylo potřeba, děti si vždycky nějak spolu poradily a kdo z těch nejmenších už nemohl, na chvilku si odpočinul ve svém pojízdném pelíšku.

  

Mohly nyní také ukázat co se v nich skrývá a jestli v nich nedřímá nějaký skrytý talent, či určité předpoklady. Jednoduše si vyzkoušely přesnost míření, sílu svalů a potrápily i svoje krásné hlavičky různými hlavolamy. A věřte či ne, docela nás překvapily svými úspěchy.

 

Jak vidno, všechno bylo důkladně promyšleno, skvěle nachystáno a proto mohu říct, z mého pohledu účastníka, že se Schrackův den podařil do všech detailů. Tím děkuji všem organizátorům a celému týmu Schrack za pěknou sobotu plnou zábavy a príma nápadů.

 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT
Schrack Technik spol. s r.o.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Pokud se chceme svou argumentací stavět na uvádění rozdílu, musíme se podívat na oba póly. V tomto případě na § 47 vyhlášky 137/1998 Sb., jehož obsah je v nové vyhlášce 268/2009 Sb. nahrazen § 36. Jaký je tedy rozdíl mezi zmíněnými paragrafy?
Společnost Schrack je známá nejenom svým sortimentem, ale také jako pořadatel nejrůznějších promo akcí pro své zákazníky. Záběr je opravdu široký, a tak zatímco klidnější povahy s dětmi se mohou zúčastnit dětských dnů, ti adrenalinově závislí mají na výběr od jízdy na raftu, přes horská kola, lanové centrum, fotbalové turnaje až třeba po vodní lyžování. A na podzim je čas na Schrackiádu …
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933