Přemýšlel jsem, jaký zvolit nadpis. Nejde totiž o žádné placené PR nebo technický komentář, který by se dal odbýt tuctovým titulkem ve stylu nějaké mediální agentury. Podobně jako většinu svých textů tvořím na základě zkušeností, tak i tento předkládá pohled především jiných elektrotechniků. Těžko takové sdělení může říct značka sama o sobě a dokonce ho stěží nakoupí jako třeba lajky na Facebooku.
Pro větší náhled kliknout!
DEHN v Česku
se profiluje technicky, obchodně. V porovnání s jinými výrobci v digitálním marketingu spíše zaostává. Ovšem v tom podstatném, tedy pro elektrotechniky podstatném, naopak vede. Co mám na mysli? Tedy bez obalu. Někdo myslí na konec své pracovní doby a spoléhá na SEO, copywriting jiných a snadné publikování na sociálních sítích. DEHN se zaměřuje především na ty, kdo jejich pomoc opravdu potřebují. Jak jednoduché, že?
Pro větší náhled kliknout!
Jak tuto značku vidí ostatní?
Názorů je opravdu dost. Pokud umíme číst mezi řádky, dokážeme sestavit reálný obrázek. Jak cestuji po republice slýchávám asi toto: "DEHN je dražší, ale zase navrhnu a koupím to, co je jisté".
Poslechněte si pár názorů sami v následující mikroreportáži ...
A snad nakonec
proč si dovoluji něco podobného napsat svým jménem? Málokterou značku znám osobně více než dvacet let. Možná bych mohl psát o DEHN obsáhlý článek o jejich specifikách komunikace na českém trhu. A ať již si o tomto našem článku myslíte cokoliv, nijak to neovlivní vytýčený směr práce českého týmu DEHN.
Pokud pracujete v oboru, máte možnost si zažádat o aktuální přehledový katalog DEHN
NÍŽE UVEDENOU OBJEDNÁVKOU!