Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

Nové ...

One Fits All - Pfannenberg představuje 2 novinky ze svého portfolia. ...

To nejlepší z ...

K neustálým dotazům z čeho se učit ke zkouškám už máme ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Důvěryhodnost média
Které čtyři možnosti v přenosu informací označíte za důvěryhodnější?
Hlasu ze záznamu
Hlasu přímého přenosu
Videozáznamům
Živým videopřenosům
Zprávám z doslechu
Osobnímu kontaktu
Textu odborných tiskovin a webu
Fotografie časopisu a novin

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 318
Bazar
Poptávka, koupím ...
Poptávka, koupím ...
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • ... ptá se nejeden uživatel systémové instalace, kterou její výrobce přestal podporovat. A to již z jakéhokoliv důvodu. Zánik společnosti, zrušení projektu nebo třeba i neschopnost reakcí v požadovaných časech. Je tedy xComfort řešením? Jaká je vazba ...

R4M: V čem je digitalizace obchodní komunikace otravná?


Document Actions
R4M: V čem je digitalizace obchodní komunikace otravná?
S nástupem digitalizace stále více sílí názor, že na vše existuje nějaký hardware nebo nějaká appka a znalosti, které byly kdysi potřebné jsou dnes ztrátou času. V praxi se však setkáváme s různými syntetickými frázemi. Ty místo vzbuzení zájmu naopak vytváří mediální neviditelnost a nedůvěru. Jak nebýt živým obchodním robotem. Jak se nepodobat otravnému chatbotu? Když už nás někdo osloví s poptávkou, přece na něj nevypustíme levnou plechovou hubu!
Miroslav Minařík, ze dne: 10.04.2020
reklama

Mohlo by se zdát, že se toto téma elektrikáře nedotýká, ale zamysleme se.. Pokud je živnostníkem, pak určitě. Možná si pomyslíte, že si vystačíte s tím, co pochytíte kolem sebe. Možná. Nějakou dobu. Bohužel v praxi tržní ekonomiky vyhrává ten lepší, nikoliv průměrný. A to je důvod, proč se zlepšovat.

"Pokud se budu propagovat stejným způsobem jako všichni kolem, pak zmizím v davu průměrné šedi", říká zkušený obchodník. Nepromyšlená komunikace s klientem nám může zavřít dveře velice snadno. Typickou chybou je syndrom přeskakující jehly, kdy se rozesílá obchodní nabídka na všechny z adresáře bez předchozího pečlivého výběru. Dnes klienta oslovíme pouze v případě, že mu nabízíme to, co skutečně aktuálně potřebuje. Spoléhat se na to, že "by to mohl" potřebovat je do dnes velice častým obchodním prohřeškem. 

Jak mám vědět co klient potřebuje?
To je právě know-how, obchodní tajemství každého obchodníka. Na to není universální recept. Vše co se učí veřejně, také veřejnost dělá a to pak není ničím neobvyklým a pohybujeme se ve zmiňovaném šedém průměru. Proto každý, kdo se chce svými dovednostmi prodat, tvoří vlastní strategii a hledá do své nabídkové mozaiky vlastní střípky. Nikoliv střípky patřící do nabídky někoho jiného! Obchodník totiž musí mít detektivní schopnosti. Ale to se učí v každém slušném obchodním kurzu.


A to je stále stejná příčina proč někdo úspěch má a jiný ne. A to bez ohledu na dobu a technologie které máme k dispozici.

Více videozáznamů na obchodní téma naleznete zde!
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 7)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT
R4M# Ready for Matrix
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933