Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

UČEBNICE EVP#1: ...

Sedíme nad prvním dílem učebnice olomouckého SOLID Team s Petrem Létalem. Tato ...

To nejlepší z ...

K neustálým dotazům z čeho se učit ke zkouškám už máme ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Důvěryhodnost média
Které čtyři možnosti v přenosu informací označíte za důvěryhodnější?
Hlasu ze záznamu
Hlasu přímého přenosu
Videozáznamům
Živým videopřenosům
Zprávám z doslechu
Osobnímu kontaktu
Textu odborných tiskovin a webu
Fotografie časopisu a novin

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 330
Bazar
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Poptávka, koupím ...
Poptávka, koupím ...
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Výrobci rozvaděčů se častokrát stávají terčem kritiky zákazníků za nevhodně řešenou selektivitu jisticích přístrojů, špatně řešenou záložní ochranu nebo nevhodně vybrané motorové spouštěče. Těmto a mnoha dalším výtkám lze předejít používáním softwaru ...

Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?


Document Actions
Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?
Hurá do digitálu! Zrušme obchodování, na sociálních sítích se to bez nich obejde. Vždyť stačí zaplatit a zakázky přichází samy! Skvělý servis a na jediné kliknutí. Ostatně měli bychom vše co lze outsourcovat. Nepotřebujeme nikoho. Virtuální asistentku, účetní, ekonoma, právníka, propagátora a nakonec ani toho obchodníka. Podle zvěstí nás čeká skvělý digitální, virtuální život, kdy nebudeme muset dělat nic a vše se zajistí jinými a samo se zobchoduje. Má to však drobné trhlinky ...
Miroslav Minařík, ze dne: 8.01.2020
reklama

Myslím, že stále ještě nejsem ideovou konzervou. S plně otevřenými senzory vnímám vše nové, ovšem zdaleka ne s takovým nadšením jako vidím kolem sebe. Hovořím o elektronickém obchodování v B2B. Ač se to nezdá pravděpodobné, objevují se na scéně zajímavé pokusy nového bezkontaktního stylu obchodování. Je asi pošetilé tvrdit, že je/není osobní přítomnost v mezifiremním obchodě nutná, ovšem domnívat se, že díky elektronickým možnostem jednoduše obchodníka škrtneme, je bez hlubšího zvážení cesta do "mlhoviny".

Osobně jsem zažil nespočet případů, kdy se dodavatel domnívá, že vše, co k rozhodnutí odběratelů stačí, je pěkná responsivní internetová prezentace a všechny konvenční obchodní souvislosti proběhnou elektronicky. Inu, proč ne. Možná je podobným testerům zatajena skutečnost, že v B2B jsou některé procesy stále jiné. 
Pro představu digitálního obchodování jsem se vydal reportážně za Pavlem Farou do Rokycan. Ten se problematikou obchodování zabývá hlouběji. A dodavatelsky!


Ale samozřejmě všichni hledáme nějaké zkratky k úspěchu. Kdo zkouší, je mu často odměnou cenná zkušenost neúspěchu. Kdo je bystrý a sleduje okolí, nemusí testovat to, co opravdu nefunguje a pouští se do testování něčeho zcela nového. 

Dobrý OSVČ elektrikář, revizní technik, projektant ... každý OSVČ, byť je odborníkem, vždy musí být i obchodníkem. A určitě se nespoléhá na to, jak to dělal před ním jeho táta, děda, co je normální nebo co je na sociálních sítích snadné. Každý jsme originál, tak proč se maskovat jako kopie obrovské řady konkurentů?



JAK SE DAŘÍ s
VIRTUÁLNÍMI SLUŽBAMI TOBĚ?
 

Pravidelný sobotní přehled novinek a bonusů
z celého portálu Elektrika získáte přihlášením

 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 17)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
Podívejte se na první webcast DT#, který se zaměřil na představení konceptu Digitální továrny 2.0. O tom, co se již několik měsíců připravuje diskutovali Zdeněk Havelka, jednatel společnosti 33A+ a vizionář v oblasti digitalizace, Michalis Busios, ředitel Mezinárodního strojírenského veletrhu a Lukáš Kousal ze společnosti Škoda Auto. Představují nové procesy ve firmách opravdu digitalizaci, která přináší ekonomicky přidanou hodnotu? V mnohých případech se digitalizuje, ovšem ...
OEZ Letohrad není jen výrobce přístrojů, ale ke svým výrobkům poskytuje také služby. Tou zásadní je servis. Na podrobnosti z první ruky jsme se obrátili na vedoucího servisních služeb, Miroslava Uhra. Co nás zajímalo? Jaké přístroje lze v dnešní době servisovat? Má servis OEZ nějaké výhody, proti konkurenčním dodavatelům? Vozí s sebou technici při výjezdu i celý náhradní jistič? Jak technici můžou vědět k jakému případu jedou? Jak moc budou moderní technologie pomáhat servisu jističů do budoucna? Celou reportáž sledujte v tomto článku!
Častou negativní zkušenost mají (nejen) elektrotechnici z přístupu stavebních úřadů. Nejedná se tentokrát o problém "tvrdohlavosti" úřadu, ale naopak o přílišnou benevolentnost, hraničící až s ignorací zákonných vyhlášek a nařízení. Zajímali jsme se tedy o zkušenosti se stavebními úřady a pohled odborníků na danou problematiku ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933