Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

UČEBNICE EVP#1: ...

Sedíme nad prvním dílem učebnice olomouckého SOLID Team s Petrem Létalem. Tato ...

To nejlepší z ...

K neustálým dotazům z čeho se učit ke zkouškám už máme ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Důvěryhodnost média
Které čtyři možnosti v přenosu informací označíte za důvěryhodnější?
Hlasu ze záznamu
Hlasu přímého přenosu
Videozáznamům
Živým videopřenosům
Zprávám z doslechu
Osobnímu kontaktu
Textu odborných tiskovin a webu
Fotografie časopisu a novin

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 330
Bazar
Poptávka, koupím ...
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Poptávka, koupím ...
Poptávka, koupím ...
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje

O službě StopStav a platební morálce českých firem


Document Actions
O službě StopStav a platební morálce českých firem
Máte špatné zkušenosti s platební morálkou vašich klientů? Pro řešení problému s věčnými neplatiči vznikla před třemi roky služba StopStav, která spočívá ve sdílení dat o dlužnících. Na AMPERu 2014 ji představil její autor René Smílek. Pro koho je tato služba určená a jak funguje? Co řeší přístupová smlouva v rámci služby? A jak se stát uživatelem StopStavu? Odpovědi na otázky a další informace k tématu naleznete v článku s videem.
Redakce portálu Elektrika, ze dne: 16.10.2014
reklama
 

Existuje řada klientů, kteří obcházejí firmu po firmě a všude za sebou nechávají dluhy. Služba StopStav se snaží zamezit takovému jednání tím, že firmy mezi sebou sdílí informace o svých dlužnících a díky tomu již předem varují ostatní před nespolehlivým klientem. Chcete vědět více? Níže uvedenou stopáž využijte pro posun k žádanému tématu.



O službě StopStav
Služba StopStav je největší databází v ČR určená pro velkoobchodní prodejce založená na sdílení dat o dlužnících. Představuje dlouhodobé koncepční řešení pro předcházení problémů souvisejících s vymáháním pohledávek. Nedokáže sice ochránit firmu v případě, že některý z klientů nezaplatí, ale dokáže ihned poskytnout informace, zda stávající nebo potenciální klient nemá špatnou platební morálku jinde a tím by mohl ohrozit i vaši firmu.

Jaké máte zkušenosti s neplatiči vy? Diskutujte s námi v níže uvedené diskusi.
 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 4)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
OEZ Letohrad není jen výrobce přístrojů, ale ke svým výrobkům poskytuje také služby. Tou zásadní je servis. Na podrobnosti z první ruky jsme se obrátili na vedoucího servisních služeb, Miroslava Uhra. Co nás zajímalo? Jaké přístroje lze v dnešní době servisovat? Má servis OEZ nějaké výhody, proti konkurenčním dodavatelům? Vozí s sebou technici při výjezdu i celý náhradní jistič? Jak technici můžou vědět k jakému případu jedou? Jak moc budou moderní technologie pomáhat servisu jističů do budoucna? Celou reportáž sledujte v tomto článku!
Častou negativní zkušenost mají (nejen) elektrotechnici z přístupu stavebních úřadů. Nejedná se tentokrát o problém "tvrdohlavosti" úřadu, ale naopak o přílišnou benevolentnost, hraničící až s ignorací zákonných vyhlášek a nařízení. Zajímali jsme se tedy o zkušenosti se stavebními úřady a pohled odborníků na danou problematiku ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933