Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

Jakou svorkou lze ...

Kvalifikovaný elektrotechnik zaměřující se na ochranu před bleskem, ...

Ochrana potrubních ...

Potrubí jsou „žílami“ dnešních průmyslových společností. Na ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Bazar
Poptávka, koupím ...
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje

Na MSV 2022 očekávejte opět Digitální továrnu 2.0!


Document Actions
Na MSV 2022 očekávejte opět Digitální továrnu 2.0!
Speciální expozice Digitální továrna 2.0 bude i v letošním roce součástí Mezinárodního strojírenského veletrhu. Cílem projektu je prezentovat nejnovější služby a produkty v oblasti digitalizace podniků a představit výhody spojené se zaváděním těchto řešení do výroby. Připravovaný ročník Digitální stage 2.2 počítá s rozšířením obsahového vysílání a větším propojením na související odborná média. Součástí veletrhu je špičkový doprovodný program složený z odborných konferencí, seminářů a workshopů na aktuální technická, obchodní a ekonomická témata.
Komerční sdělení, ze dne: 28.03.2022


4. - 7. října 2022
 
Digitální továrna 2.0 se v roce 2022 zaměří na:

  • hlubokou digitální transformaci výrobních podniků, kde je rozdílovým faktorem zvyšování efektivity při nasazení umělé inteligence do klíčových procesů
  • stav české ekonomiky z hlediska připravenosti a realizace nasazení umělé inteligence do výrobních procesů
  • předvedení prototypů chytrých autonomních strojů a jejich vazby do firemního prostředí
  • využití blockchainu v průmyslu.

Expozice transformačních technologií
Hlavní částí projektu je prostorově propojená, tematicky strukturovaná expozice složená z ostrůvků firem definující jednotlivé komponenty digitální továrny. Firemní prezentaci lze také propojit s konkrétními případovými studiemi a ukázat tak na konkrétních příkladech efektivitu digitálních produktů a služeb. Vystavovatelé si mohou vybrat z několika připravených balíčků účasti.
    

       
   
Digitální stage

Na expozici transformačních řešení navazuje digitální stage, na které vystavovatelé živě prezentují svá řešení. Celý program je odborně moderován a vysílán online. Výstupy jsou následně zpracovány do archivu, který je přístupný také po skončení akce. Archiv digitální stage z roku 2021. Vysílání zajištuje mediální partner Elektrika.tv.
    
       

    
 
Konference
Uskuteční se také již třetí ročník mezinárodní konference zaměřené na otázku zvládnutí digitální transformace podniků a následné digitální propojování firem vedoucí ke zvýšení efektivity.

  
      
Více informací o projektu


Časosběrné video Digitální stage 2.1 ...

 
 

 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 2)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Veletrhy Brno, a. s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
Mezinárodní strojírenský veletrh se blíží a přípravy narůstají. Pokud jsme v loňském roce přemýšleli, zda se ročník uskuteční, letos nevíme, jak obrovskou množinu informací na veletrhu podat ještě lépe než naposledy. Digitální stage naleznete opět v pavilonu F a můžete očekávat čtyřdenní nostop technických témat. Vysílání Elektrika.TV již tradičně doplňuje konvenční veletržnictví při MSV. Cílem není pouze vytvořit stream vystavovatelských prezentací, ale přinést ochutnávky nových produktů, služeb a pokládat otázky, které nejsou dílem marketingových oddělení ...
Již potřetí bude součástí říjnového Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně také Digitální továrna 2.0, která se letos zaměří na inteligentní digitalizaci v různých podobách. Projekt přiblíží technologie umožňující transformaci nejen průmyslového prostředí, ale i celé ekonomiky. Cílem je pomoci zformulovat vizi změny české ekonomiky tak, aby byla úspěšná i v 21. století a v měnícím se geopolitickém kontextu.
Loňský ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu byl ve znamení doznívajíci koronavirové epidemie. Nikdo z pořadatelů netušil, zda bude po velkém přerušení veletržních událostí stále o tradiční setkávání zájem. Po dvou letech intenzivních telekonferencí stále přetrvává přesvědčení ortodoxních digitálních marketérů, že přezentace na fyzických veletrzích je již přežitá. Bezpochyby se změnily zažité komunikační vzorce směrem k dlouho opomíjeným možnostem. Společnost však čelí jiným problémům a ty je vhodnější probrat osobně ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
Autor článku
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933