Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje

MOELLER se změnil na EATON


Document Actions
MOELLER se změnil na EATON
Společnost MOELLER změnila svůj název na EATON. Označení přístrojů MOELLER však zůstává. Oznámil to na tiskové konferenci Michael Reiner a představitelé hokejového klubu Pardubice. Více čtěte zde ...
Tým portálu Elektrika, ze dne: 3.09.2009
reklama

Pokud se již nějakou dobu pohybujete v elektrotechnickém prostředí, není pro vás významný český výrobce elektroinstalačního materiálu Moeller žádnou neznámou. Jeho typicky zeleno-bílé logo můžete najít na jističích, proudových chráničích, vypínačích či třeba rozvaděčových skříních.

Ti všímavější si však mohli v poslední době všimnout jistého spojování se společností Eaton Corporation. Důvodem byla změna vlastníka koncernu Moeller a postupná integrace do struktury nového vlastníka, tedy společnosti Eaton Corporation, která byla započata již na jaře roku 2008. K oficiálnímu přejmenování společnosti Moeller Elektrotechnika na Eaton Elektrotechnika došlo 1. září 2009.

Moeller na pultech i v budoucnosti?
A jak to bude s výrobky Moeller vypadat v budoucnosti? Budete muset hledat výrobky s novým, modro-bílým logem? Zákazníci nemusí mít žádné obavy, dle slov manažera marketingu Michaela Reinera budou i nadále výrobky Moeller prodávány pod zaběhnutou značkou.

V následující sezoně budete moci vídat Eaton Elektrotechnika také jako generálního partnera pardubického hokejového týmu.

Společnost Eaton Corporation byla založena v roce 1911. Působí ve více než 150 zemích s pěti divizemi, z nichž elektro divize patří k nějvětším a zabývá se výrobou a prodejem elektrických zařízení pro distribuci energie, řídicích systémů a záložních zdrojů elektrické energie.

 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Eaton Elektrotechnika s.r.o.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933