Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Poselství laickým provozovatelům elektroinstalací! Elektrické zásuvky mohou vypadat bezproblémově, ale jejich oprava má svá pravidla. V českém právním systému platí zákon č. 250/2021 Sb., který vymezuje pravidla pro práci s technickými zařízeními ...
  • Koho kdy samotného napadlo jaké preventivní opatření by elektromontéři a elektroúdržbáři měli provádět, aby předešli úrazům při používání ručního nářadí? Asi nikdy a nikoho, tedy vyjma bezpečáka. Ten naopak přesně ví, jaké příčiny nejčastěji vedou k ...

Mezinárodní strojírenský veletrh Brno se opět těší na strojaře


Document Actions
Mezinárodní strojírenský veletrh Brno se opět těší na strojaře
Na podzim tohoto roku se opět představí největší veletrh v České republice. Mezinárodní strojírenský veletrh letos s číslovkou 56! Strojírenství je vedle stavebnictví důležitou částí elektrotechnického odbytu. Na oblast strojírenství se váží další podobory a ve všech nalezneme prvky automatizační a instalační elektrotechniky. Specializovaní projektanti tento veletrh vítají jako možnost kontaktu s obchodními přáteli a jejich novinkami ...
Komerční sdělení, ze dne: 1.05.2014


Od 29. září do 3. října 2014

se na brněnském výstavišti uskuteční již 56. mezinárodní strojírenský veletrh. Přípravy na něj jsou v plném proudu, uzávěrka přihlášek spojená s cenovým zvýhodněním byla do 15. dubna.

V sudých letech se spolu s MSV konají i další oborové akce a ani letošní rok nebude výjimkou. Na brněnském výstavišti tak bude opravdu plno — společně s MSV se uskuteční mezinárodní veletrhy obráběcích a tvářecích strojů IMT, slévárenství FOND-EX, technologií pro povrchové úpravy PROFINTECH, svařovací techniky WELDING a plastů, pryže a kompozitů PLASTEX. Původně plánovaný mezinárodní veletrh prostředků osobní ochrany, bezpečnosti práce a pracovního prostředí INTERPROTEC se na základě průzkumu mezi vystavovateli přesouvá k obranným a bezpečnostním veletrhům do květnového termínu 2015, ovšem pro firmy z těchto oborů se samozřejmě na MSV mohou také prezentovat.

MSV 2013 - údaje ze závěrečné zprávy

Jubilejní 55. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu ukázal kvalitu české průmyslové produkce, která si udržuje vysokou konkurenceschopnost a zásadním způsobem se podílí na výsledcích našeho exportu. Svou nabídku představilo 1482 vystavujících firem z 28 zemí a podíl zahraničních účastníků dosáhl úctyhodných 46 procent. Návštěvníků - z drtivé většiny odborníků, přišlo 71 447 z 55 zemí. Zvýrazněným tématem byl projekt AUTOMATIZACE - měřicí, řídicí, automatizační a regulační technika a velká pozornost včetně specializované výstavy byla věnována problematice 3D tisku.

Firmy na veletrhu oceňují zejména možnost navázání kontaktů a získání nových zákazníků
Jak ukázal výzkum agentury Ipsos, která realizovala rozsáhlý výzkum mezi návštěvníky a vystavovateli Strojírenského veletrhu v říjnu 2013, vystavovatelé na veletrhu spontánně nejvíce oceňují možnost navazování nových kontaktů a získávání nových zákazníků. Kontakty s potenciálními tuzemskými i zahraničními zákazníky navázalo 96% firem (viz. obr), pouze 4% firem kontakty nenavázala. 30% firem na místě též uzavřelo nebo rozjednalo zakázky na vývoz.


Úspěšnému navazování kontaktů přispívá mimo jiné i kvalitní návštěvnická struktura (spokojeno s ní je 62% vystavovatelů), i to, že veletrh dokáže přilákat nové návštěvníky - potenciální zákazníky. Letos jich bylo 15%.

Návštěvníci jsou v naprosté většině odborníci, kteří pracují v některém z vystavovaných nebo jim příbuzných odvětví. 2/5 návštěvníků mají rozhodovací či spolurozhodovací pravomoc při nákupu zboží a služeb, 36% má v tomto alespoň poradní hlas.

Významnou roli Strojírenského veletrhu potvrzují vystavovatelské firmy i nastavením svého marketingového mixu. Účast na MSV je po webových stránkách druhým nej využívanějším marketingovým nástrojem, který firmy využívají pro oslovení svých zákazníků. Při zohlednění přínosů a nákladů je veletrh hodnocen jako třetí nej efektivnější marketingový nástroj — po webových stránkách a osobním prodeji.

Svou pevnou pozici si podle účastníků drží Strojírenský veletrh i v evropském konkurenčním prostředí. Ačkoli se významná část návštěvníků i vystavovatelů účastní i jiných veletržních akcí, považuje většina z nich (49% návštěvníků a 55% vystavovatelů) za nejdůležitější Strojírenský veletrh.

Lze předpokládat, že se v příštím roce dočkáme dalšího růstu veletrhu. Naznačuje to velký zájem účastníků o příští ročník (83% návštěvníků a 75% vystavovatelů) a také významný nárůst optimismu ohledně budoucího růstu firem jak návštěvníků, tak vystavovatelů (růst firmy očekává 71% návštěvníků a 87% vystavovatelů).

Výzkum realizovala společnost Ipsos v průběhu veletrhu v říjnu 2013 formou osobních rozhovorů. Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, má za sebou více než 20 let činnosti a od r. 2009 je největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR z hlediska dosaženého obratu. Ipsos spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 84 zemích světa. Pro společnost Veletrhy Brno provádí průzkumy spokojenosti návštěvníků a vystavovatelů kontinuálně od roku 2008.

 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Veletrhy Brno, a. s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
Autor článku
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933