Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

Předtuchy ...

Ačkoliv si každý prosinec vzájemně přejeme vše krásné a zdraví, minulý ...

OBO: Vkládací ...

Vkládací lišty jsou samozřejmostí. V případě instalačních ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Důvěryhodnost média
Které čtyři možnosti v přenosu informací označíte za důvěryhodnější?
Hlasu ze záznamu
Hlasu přímého přenosu
Videozáznamům
Živým videopřenosům
Zprávám z doslechu
Osobnímu kontaktu
Textu odborných tiskovin a webu
Fotografie časopisu a novin

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 412
Bazar
Poptávka, koupím ...
Poptávka, koupím ...
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Poptávka, koupím ...
Osobní nástroje

DT#2 O digitalizaci AUTO ŠKODA s Lukášem Kousalem


Document Actions
DT#2 O digitalizaci AUTO ŠKODA s Lukášem Kousalem
O digitalizaci bylo popsáno mnoho stránek. Zkusme se podívat na tento nekonečný novodobý proces trošku jinak. Nejznámějším vzorem je výroba škodovek v Mladé Boleslavi. Legendární, národní výrobce vozidel je motivační rozlehlou výrobní aplikací pro mnoho výrobců. Pokud jste na pracovní pozici, která je odpovědná za nová řešení, pak setkání s vizionáři, tvůrci a realizátory nových postupů sledujete raději než detektivní příběhy ...
Redakce portálu Elektrika, ze dne: 8.06.2020


Lukáše Kousala jsme se ptali na podrobnosti digitalizačních procesů ve výrobních procesech společnosti ŠKODA Auto.

  • Co je úkolem Lukáše Kousala ve společnosti ŠKODA Auto?
  • Jak slovně popsat výrobní provozy, kterých se týká digitalizace?
  • Jaká je návaznost, či rozdíl v aktuálním působení společností FOXON, DEL a 33A+?
  • Jak popsat rozdíl mezi v uvozovkách chytrou a konvenční údržbou?  
  • Od kdy je výroba ŠKODA Auto automatizovaná výroba a od kdy je digitalizovaná?  
  • Jak taková digitalizace ve Škodě Auto probíhá prakticky?
  • Pokud se dílo podaří, od koho přijde zpětná odezva?
  • Co by Lukáš Kousal doporučil v souvislosti s digitalizací malým firmám nebo i firmičkám? Je to doména jen korporací nebo je digitalizace klíčem i pro ty malé? 

REPRÍZA ...

Více rozhovorů Lukáše Kousala zde!
Více rozhovorů Veletrhů Brno a.s. naleznete zde!
Archív Digitální továrny 2019 naleznete zde!
Archív Microsoft DAY 2019 naleznete zde!



 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Veletrhy Brno, a. s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky IDET se přesouvá na říjen, oznámila společnost Veletrhy a výstavy 18. ledna. Ptáme se Michalise Busiose, co bylo příčinou přesunu veletrhu z června, když na jaře očekáváme konání více veletrhů. Populace se očkuje a existují hygienická opatření. Michalis Busios je ředitelem veletrhu IDET a současně i Mezinárodního strojírenského veletrhu. Jak popisuje rozdíl mezi oběma událostmi z pohledu očekávané veřejné návštěvnosti? Pokud budeme hovořit o Mezinárodním strojírenském veletrhu, lze věřit tomu, že pokud půjde vše tak, jak tvrdí vláda, tentokrát se opravdu bude konat? Pokud budou setkávání možná, tak jak se odhaduje, nebude na podzim na veletržní ploše po tolika přesunech termínů naopak příliš husto?
Právě v této době se odehrává Mezinárodní strojírenský veletrh. Letos se měl konat již 62. ročník. O jeho zrušení se rozhodovalo během letošního června, kdy padlo osudné rozhodnutí. V té době, kdy se uvolňovala hygienická opatření, zpráva o zrušení vyvolala logické a snadno předvídatelné záporné odezvy. Není se čemu divit, ekonomika brněnské metropole stojí z velké části na pořádání veletrhů. Dnes můžeme toto rozhodnutí zhodnotit znovu. Co myslíte? Pokud by se Strojírenský veletrh v červnu nezrušil, jaké by to mělo následky dnes?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933