Šokující výpovědi Jana Hájka #1: Jak moc důvěřovat certifikátům?
Náš trh je zaplavený velkým množstvím certifikátů. Můžeme jim ale důvěřovat? Výsledky testování výrobků u nás i v zahraničí dokazují, že důvěra mnohdy není na místě. Jako zákazníci ale máme nárok na vrácení peněz nebo výměnu výrobku, pokud se v testování prokáže, že deklarované parametry nejsou pravdivé. Firma, která tento vadný výrobek dodala, pak musí zákazníkovi uhradit veškeré náklady spojené s výměnou.
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
10.07.2015
reklama
Kdo vlastně nese odpovědnost za to, že výrobek, který obdrží zákazník, nemá deklarované vlastnosti? To se dozvíte v první výpovědi Jana Hájka.
Kdo je Jan Hájek
Po absolvování SPŠ Dopravní, oboru zabezpečovací a sdělovací technika a ročním pokusu na ČVUT – Fakulta strojní, počal svou profesní kariéru u firmy AEG Domácí spotřebiče, organizace servisu a servisních prací. Po roce přešel k firmě J. Fröschl & Co., kde prošel pozicemi - přímé služby zákazníků, obchodní zástupce, vedoucí oddělení, vedoucí prodeje Praha, vedoucí prodeje ČR. Od roku 2002 pracuje pro firmu DEHN + SÖHNE. Je spoluautorem KníŠky 2.0, elektronické odborné publikace s více jak 20.000 čtenáři. Je aktivním účastníkem diskusí Elektrika.cz.
Po absolvování SPŠ Dopravní, oboru zabezpečovací a sdělovací technika a ročním pokusu na ČVUT – Fakulta strojní, počal svou profesní kariéru u firmy AEG Domácí spotřebiče, organizace servisu a servisních prací. Po roce přešel k firmě J. Fröschl & Co., kde prošel pozicemi - přímé služby zákazníků, obchodní zástupce, vedoucí oddělení, vedoucí prodeje Praha, vedoucí prodeje ČR. Od roku 2002 pracuje pro firmu DEHN + SÖHNE. Je spoluautorem KníŠky 2.0, elektronické odborné publikace s více jak 20.000 čtenáři. Je aktivním účastníkem diskusí Elektrika.cz.
Diskutujte s námi v níže otevřené diskusi!
Diskutující k tomuto článku
... a další (počet diskutujících: 12)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|