Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

Populární 60. ...

Oblíbená konference elektrotechniků, která se v posledních letech konala v ...

OBO: Vkládací ...

Vkládací lišty jsou samozřejmostí. V případě instalačních ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Důvěryhodnost média
Které čtyři možnosti v přenosu informací označíte za důvěryhodnější?
Hlasu ze záznamu
Hlasu přímého přenosu
Videozáznamům
Živým videopřenosům
Zprávám z doslechu
Osobnímu kontaktu
Textu odborných tiskovin a webu
Fotografie časopisu a novin

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 981
Bazar
Osobní nástroje

Příbuzná témata k
Kdy začal SONEPAR vyvíjet mobilní aplikaci e-shopu? #5

Jaké jsou možnosti e-shopu SONEPAR při výměně dat mezi společnostmi? #6

  • 21.10.2021
Jaké jsou možnosti e-shopu SONEPAR při výměně dat mezi společnostmi? #6
Pokud vám bude někdo tvrdit, že digitalizace maže hranici mezi obchodováním v B2B a B2C, nevěřte mu! Obchodování mezi firmami má různá specifika a ta se nedají tak snadno pušalizovat jak si někdo může zprvu myslet. E-shop SONEPAR je na mnoho situací připraven. O některých z nich se zmiňuje Petr Nečesaný v dalším dílu povídání o elektronickém obchodování v tomto velkoobchodním řetězci. Dozvíte se o e-shopu pro firmy, o potřebném formátu výměny dat, jaké výhody přináší přímá komunikace, nebo také kdy je vhodnější nakupovat on-line a kdy osobně ... Read more

Co jsou to v e-shopu SONEPAR nadřízené a podřízené účty? #4

  • 8.10.2021
Co jsou to v e-shopu SONEPAR nadřízené a podřízené účty? #4
V této části naleznete odpovědi na otázky: Co to je nad/ podřízený účet? Kdy je takový účet vhodný? Jak vytvoříme nad/ podřízený účet? Je možné v rámci firmy vytvořit i složitější strukturu účtů? Odpovídá Petr Nečesaný, specialista elektronického obchodování SONEPAR. Read more

Je možné v e-shopu SONEPAR vytvořit rozpočet? #3

  • 23.09.2021
Je možné v e-shopu SONEPAR vytvořit rozpočet? #3
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. Ve třetím pokračování jsme se ptali ... Je možné v rozhraní e-shopu vyvořit rozpočet? Pro koho je rozpočtová sekce určená? Jak jinak je možné ještě rozpočet vytvořit? Co nabízí modul rozpočtu a jak se s ním pracuje? Jaký je výstupní formát dokumentu rozpočtu? Read more

Jak vyhledávat produkty v e-shopu SONEPAR #2

  • 14.09.2021
Jak vyhledávat produkty v e-shopu SONEPAR #2
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. V druhém pokračování jsme se ptali ... Kolik má e-shop SONEPAR položek? Co bylo při vývoji vyhledávače nejtěžší? Jak se vyhledávač prakticky používá? Jak je podle parametrů možné vyhledat konkrétní produkt? Poradí si vyhledávač se slengovými výrazy? Nabídne vyhledávač k produktu také příslušenství? Zmíněné podrobnosti oborového, elektronického obchodu sledujte v tomto díle! Read more

E-shop SONEPAR #1

  • 7.09.2021
E-shop SONEPAR #1
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. Ptali jsme se ... Jaké byly začátky e-shopu SONEPAR? Jak se podařilo e-katalog přepnout na e-shop? Jak klienti hodnotili první e-shop v roce 2010? Co bylo v začátcích e-shopu nejnáročnější ve vývoji? Kdy měl e-shop největší nárůst klientů? Kolik lidí se reálně stará o provoz celého e-shopu? Jak významný je pro provoz e-shopu standard ETIM? Jak se vyvíjela logistika zásobování klientů e-shopu? Jaká může být v e-shopu nejmenší objednávka? Read more

ESP#4 K čemu je dobrá historie předchozích nákupů?

  • 15.11.2019
ESP#4 K čemu je dobrá historie předchozích nákupů?
Víte, jak popisují využití přehledu předchozích nákupů provozovatelé elektronických obchodů? Odskočme do světa koncových spotřebitelů. Ne všechny kroky v B2C jsou tak samozřejmé, jak si myslíme. Někdo nakupuje rád, jiný nákup zkracuje na nejkratší možnou dobu. Jak to praktikuje Jan Franěk? Kdo pravidelně odebírá obecné položky jako lišty, kabely, krabice, svorky. Ovšem specialisté jako Milan Hudec, kteří nakupují “když už to musí být”, ti mají jiný úhel pohledu. Oldřich Morávek, poskytovatel služeb je další z elektrotechniků, který má k předchozím nákupům odlišný přístup ... Read more

ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?

  • 14.10.2019
ESP#3 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?
Kdy je e-shop pro nakupující vhodný a kdy ne? Elektronický obchod i přes všechny své výhody nemusí být vždy pro uživatele zajímavý. První mi odpověděl Radek Červený z Brna. Ptal jsem se, v kterém případě e-shop pro něj není výhodný a raději zvolí konvenční způsob nákupu. Stejnou otázku jsem položil Janu Fraňkovi, který v poslední době pracovně osciluje mezi Prahou a Kolínem. Milan Hudec sdělil, zda by pro něj byla motivační nižší cena přes e-shop, když preferuje osobní nákupy. Pražského příznivce e-shopů, Milana Karvánka jsem požádal o objasnění případu, kdy by sedl do auta a zajel raději do ... Read more

ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?

  • 3.04.2019
ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
Co je zásadní pro elektromontážní firmu Radka Červeného? Proč používá e-shopy systémový integrátor Jan Franěk? Milan Hudec si zachovává k elektronickému nakupování bezpečný odstup. Tradičně velice zajímavý je přístup Milana Karvánka. Z jakých důvodů navštěvuje kamenný velkoobchod osobně Jan Bocek? Co oceňují nakupující z pohledu Josefa Lasovského, správce e-shopu Schrack Technik? Vzdáleně nám oznámil své priority v elektronickém nakupování také Oldřich Morávek. Ludvík Málek provozuje ... Read more

ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?

  • 16.01.2019
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
Elektronické nakupování ovládá spotřebitelský svět. E-shopů existují tisíce, ovšem těch, které se opravdu zaměřují na své klienty ve sféře B2B správnými obchodními službami zase mnoho není. Výchozím bodem provedení takového obchodu by měly být základní parametry obchodu spotřebitelského, ovšem pak musí provozovatel přihlédnout na konkrétní zákonitosti B2B té oblasti, ve které chce podnikat. Ve videoseriálu ESP# rozebereme základní části e-shopů a pomocí dotazů na provozovatele a nakupující vykreslíme přibližný obraz u nás funkčního elektronického obchodu B2B. Pokud chcete znát tajemná zákoutí některých prodejců a třeba i nevyslovená přání odběratelů, sledujte tento reportážně-diskusní pořad! Read more

SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele

  • 3.12.2018
SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele
Tato značka kdysi založená ve Vídni doktorem Schrackem byla určena pro distribuci produktů jeho dalších výrobních společností. V dnešní době je SCHRACK renomovaným distributorem v instalační eletrotechnice s velmi silným přesahem do datové či výpočetní sféry. Pokud jsme jej navštěvovali na veletrzích, byly zaměřeny na cílové skupiny specialistů domovní, administrativní a průmyslové elektroinstalace. V posledních letech, kdy digitalizace zcela mění paradigma našeho vnímání a chování, se i tato značka začala přizpůsobovat. Nyní jsme ji zachytili kamerou na spotřebitelské události ... Read more

K&V ELEKTRO #3 Pohled na e-shop B2C pro koncové spotřebitele

  • 9.11.2018
K&V ELEKTRO #3 Pohled na e-shop B2C pro koncové spotřebitele
I spotřebitel má právo nakupovat elektroinstalační zboží určené a certifikované pro náš trh. Jenže spotřebitel nemusí mít znalosti odborníka k tomu, aby se kvalifikovaně rozhodl pro správný nákup. K tomu účelu od pradávna existují tzv. maloprodejny. Jak vypadá taková internetová maloprodejna materiálem určeným pro elektroinstalace ukazuje e-shop na adrese www.e1.cz. Co se za touto adresou skrývá? Jaké jsou základní rozdíly mezi elektronickými obchody pro spotřebitele a obchody pro znalé odborníky? Podívejte se na článek, který hodně napoví ... Read more

K&V ELEKTRO #2 Pohled na e-shop B2B pro odborníky

  • 19.10.2018
K&V ELEKTRO #2 Pohled na e-shop B2B pro odborníky
B2B e-shop K&V ELEKTRO je určený pro odborníky, řemeslníky, montážní firmy působící v instalační elektrotechnice. Co je výhodou použití takové platformy? Jaké způsoby vyzvednutí materiálu jsou k dispozici? Proč je důležitá registrace odběratele? Jak se na portále vyhledávají položky? Prohledávat obsahový katalog lze on-line z prostředí, které si sami určíte za pohodlné a v době, která je pro vás důležitá. A co když některou položku systém nebude znát? Tentokrát jsme kameru namířili na specialisty na Smíchově ... Read more

K&V ELEKTRO Pohled První #1

  • 14.09.2018
K&V ELEKTRO Pohled První #1
Podívali jsme se zblízka na pozadí velkoobchodu K&V ELEKTRO. S kamerou jsme prošli administrativní oddělení, sklady i logistiku. Provázeli nás ti, kteří o vnitřních operacích ví opravdu hodně. Nemáme však zaměřeno na obchodní procesy kamenných poboček, ale na elektronické nakupování. Tato značka, jako jedna z mála v Česku, to myslí s e-shopy opravdu vážně. Spustit internetovou aplikaci pro prodej zboží totiž není zdaleka všechno, to jste ostatně sami potvrdili. Sledujte postřehy se značkou K&V ELEKTRO na internetu ... Read more
FIREMNÍ TIPY
Pokud vám bude někdo tvrdit, že digitalizace maže hranici mezi obchodováním v B2B a B2C, nevěřte mu! Obchodování mezi firmami má různá specifika a ta se nedají tak snadno pušalizovat jak si někdo může zprvu myslet. E-shop SONEPAR je na mnoho situací připraven. O některých z nich se zmiňuje Petr Nečesaný v dalším dílu povídání o elektronickém obchodování v tomto velkoobchodním řetězci. Dozvíte se o e-shopu pro firmy, o potřebném formátu výměny dat, jaké výhody přináší přímá komunikace, nebo také kdy je vhodnější nakupovat on-line a kdy osobně ...
V této části naleznete odpovědi na otázky: Co to je nad/ podřízený účet? Kdy je takový účet vhodný? Jak vytvoříme nad/ podřízený účet? Je možné v rámci firmy vytvořit i složitější strukturu účtů? Odpovídá Petr Nečesaný, specialista elektronického obchodování SONEPAR.
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. Ve třetím pokračování jsme se ptali ... Je možné v rozhraní e-shopu vyvořit rozpočet? Pro koho je rozpočtová sekce určená? Jak jinak je možné ještě rozpočet vytvořit? Co nabízí modul rozpočtu a jak se s ním pracuje? Jaký je výstupní formát dokumentu rozpočtu?
Rozhovor s Petrem Nečesaným, specialistou pro elektronické obchodování SONEPAR. V druhém pokračování jsme se ptali ... Kolik má e-shop SONEPAR položek? Co bylo při vývoji vyhledávače nejtěžší? Jak se vyhledávač prakticky používá? Jak je podle parametrů možné vyhledat konkrétní produkt? Poradí si vyhledávač se slengovými výrazy? Nabídne vyhledávač k produktu také příslušenství? Zmíněné podrobnosti oborového, elektronického obchodu sledujte v tomto díle!
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933