Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje

Kdo stojí za značkou časopisu ELEKTRO?


Document Actions
Kdo stojí za značkou časopisu ELEKTRO?
Videospot rozhovoru s Jiřím Kohutkou, šéfredaktorem nejstaršího elektrotechnického časopisu ELEKTRO. Čím se liší tento titul? Není práce šéfredaktora stereotypní? Víte, jak vypadá archív starých vydání? Podívejte se na osm minut ve vydavatelství FCC Public ...
Tým portálu Elektrika, ze dne: 28.04.2010
reklama

Rozhovor s Jiřím Kohutkou sledujte kliknutím na tento obrázek!



Když dostaneme časopis do rukou, málokoho napadá, kolik práce může být s vydáním jediného čísla. Kromě redaktorů jsou potřebné další profese, o kterých čtenář často nic netuší. Aby se ELEKTRO připravilo, zpracovalo a vydalo, je zde připraven tým pěti pracovníků. Každý časopis by měl mít své krédo, svůj směr, svůj styl. Podle slov Jiřího Kohutky se časopis ELEKTRO snaží být nestranný, objektivní. Oslovuje široké spektrum čtenářů od pracovníků v dílnách až po docenty vysokých škol.

Jak se dostávají informace do redakce ELEKTRO? Hodně z nich přichází poštou, ale většinu musí redakce nalézt sama. Nezbytností je naslouchat svým čtenářům, výrobcům, obchodníkům a také sledovat informační směry ve vzdělávání. Pro všechna média i pro časopis ELEKTRO je velmi cenná zpětná vazba čtenářů. Šéfredaktor musí mít šestý smysl pro intuitivní rozhodnutí, co z informací použít a proč.

Historie časopisu ELEKTRO je nejdelší ze všech odborných médii na našem trhu. Sahá do roku 1911, kdy začal vycházet Elektrotechnický obzor. Po válce 1946 vznikl Elektrotechnik a nakonec v roce 1990 vzniká jako přímý následovník titul ELEKTRO ...

 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

FCC PUBLIC s.r.o.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933