Kdo stojí za značkou časopisu ELEKTRO?
reklama
Rozhovor s Jiřím Kohutkou sledujte kliknutím na tento obrázek!
Když dostaneme časopis do rukou, málokoho napadá, kolik práce může být s vydáním jediného čísla. Kromě redaktorů jsou potřebné další profese, o kterých čtenář často nic netuší. Aby se ELEKTRO připravilo, zpracovalo a vydalo, je zde připraven tým pěti pracovníků. Každý časopis by měl mít své krédo, svůj směr, svůj styl. Podle slov Jiřího Kohutky se časopis ELEKTRO snaží být nestranný, objektivní. Oslovuje široké spektrum čtenářů od pracovníků v dílnách až po docenty vysokých škol.
Jak se dostávají informace do redakce ELEKTRO? Hodně z nich přichází poštou, ale většinu musí redakce nalézt sama. Nezbytností je naslouchat svým čtenářům, výrobcům, obchodníkům a také sledovat informační směry ve vzdělávání. Pro všechna média i pro časopis ELEKTRO je velmi cenná zpětná vazba čtenářů. Šéfredaktor musí mít šestý smysl pro intuitivní rozhodnutí, co z informací použít a proč.
Historie časopisu ELEKTRO je nejdelší ze všech odborných médii na našem trhu. Sahá do roku 1911, kdy začal vycházet Elektrotechnický obzor. Po válce 1946 vznikl Elektrotechnik a nakonec v roce 1990 vzniká jako přímý následovník titul ELEKTRO ...
TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|
FCC PUBLIC s.r.o. Zaslání vizitky Zobrazit záznam v adresáři |