Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Svůj pohled na sousední megaveletrh Light+Building ve Frankfurtu popisuje český elektrikář. Nezůstává pouze u jednoho selfie o své přítomnosti v Německu a prozrazuje proč se vydal tak daleko. Čím ho to obohatilo? Jak se dívá na budoucnost veletržních ...

Témata pokrývající všechny uvedené oblastí

Materiály nn, Dodavatelé, Eshop

Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO

  • 16.06.2020
Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO
Elektronické obchodování dává pořízení jakéhokoliv zařízení zcela jiný rozměr! Dříve úzce specializované obchody využívají digitalizované logistiky a rozšiřují své nabídky s podstatně větším rozsahem než bychom čekali. V K&V ELEKTRO můžete nově pořídit zahradní čerpadla Easy Pump, oblíbené hadice české firmy Valmon nebo produkty z designové řady zavlažování Lime a Fuxia značky G. F. Garden.

ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu

  • 25.11.2019
ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu
Přední český velkoobchod právě dokončil myšlenku samoobslužné prodejny elektroinstalačního materiálu. Všichni známe nákupní proces, procházení obřích regálů za asistence skladového prodejce se čtečkou v ruce. Reálné časy výběru zboží se díky promyšlené synchronizaci zkracují na minima, ovšem ne v každém případě je nutná přítomnost kvalifikovaného pracovníka. V takových případech je pro nakupujícího více vhodný vlastní samoobslužný výběr. Takové prodejní prostředí však musí splňovat požadavky kladené poptávkou nakupujících odborníků ...

SCHRACK Technik přichází s responsivním webem svého e-shopu!

  • 20.11.2017
SCHRACK Technik přichází s responsivním webem svého e-shopu!
Aniž si to někdo připouští, blíží se souboj elektronického obchodování i na poli instalační elektrotechniky. Nemít u elektronického obchodu responsivní, obrazovce zařízení přizpůsobitelný design, bude pro internetového obchodníka brzy konec. Ale pozor! Provozovatel e-shopu responzivní web mít může, ale bez správného obsahu dopadne také neúspěšně. Tak jak tedy? Jaký je ten správný recept na rozmístění nákupních a informačních nástrojů, aby to k něčemu bylo?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
Autor článku
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933