Elektrika.cz - elektrotechnické zpravodajství
Tisknete článek: Jak se vlastně prezentovat? (2.) (klik pro návrat)
Stránka byla vytvořena: 22.06.2004
Všechna práva vyhrazena (c)1998-2024 Elektrika.cz
Doslovné ani částečné přebírání tohoto materálu není povoleno bez předchozího písemného (e-mailového) svolení redakce portálu Elektrika.cz.

Jak se vlastně prezentovat? (2.)


jaklpunv_1.jpg
Stát ve svém oboru na vrcholu slávy? Být úspěšný v dnešní době, kde je všude plno konkurence, není jistě lehké.Víme, že tato problematika je nadmíru složitá. V tomto článku se nabízí zajímavý seminář, který pořádá společnost BVV a.s.
Margita Boháčová, ze dne: 22.06.2004

Stát ve svém oboru na vrcholu slávy? Být úspěšný v dnešní době, kde je všude plno konkurence, není jistě lehké.Víme, že tato problematika je nadmíru složitá. V tomto článku se nabízí zajímavý seminář, který pořádá společnost BVV a.s.

V byznysu je jistě základním požadavkem být viděn a dostat se do povědomí, jak nabídkou služeb, tak se svými produkty. Mnohdy však firemní prezentace bývá pouze improvizací pod vlivem nevhodně kombinovaných představ. Sami jistě procházíte výstavy a veletrhy. Potkáváte mnoho nehybných a bezduchých stánků, které raději obloukem obejdete. Důvod může být různý, od nepromyšleného stánku, přes nezájem personálu a například po nepříjemné rentgenové pohledy spoza pultů.

Jak víte, v byznysu není čas na nějaké zdlouhavé experimenty, ovšem jak se prezentovat správně? Často je vhodnější si nechat poradit od odborníků. Známe úroveň mnohých elektrotechnických prezentací, proto jsem se ráda seznámila se správnými úvahami při přípravách takových propagací.

V přátelské atmosféře uvítal a celý seminář vedl Petr Kratochvíl. Jeho záměrem bylo ukázat jak se některé věci dají dělat i jiným způsobem než je obvyklé. Kruh dvanácti lidí vstoupil "na odvrácenou stranu prezentací" a poté ve skupinkách sami testovali své poznatky na vytvořených fiktivních firmách. Firmy byly záměrně zvoleny mimo obor. Proč? Záměrně! Pokuste se opustit své zaběhané rutinní postupy a otevřete se novým možnostem, které se nabízí!

Bylo to velmi praktické setkání ve skupinách s lidmi z různých oborů. Každý vnášel své zkušenosti a všichni se snažili pro "virtuální firmu" udělat maximum, aby byl úspěch co největší. Samozřejmě pokud nejste omezeni realitou, virtuální náklady se opravdu dobře přidělují. V tom vidím jeden z hlavních problémů, někdy jsme tak sevřeni ve svých obavách, že mysl těžko chápe nestandardní postupy. Je to o nápadu, odvaze a troufalosti, pokud jsme průměrní, splyneme s davem.

Nabízelo se pro představu mnoho zajímavých bodů.....

Závěrem několik z mnoha užitečných rad Petra Kratochvíla:

V tomto krátkém průřezu seminářem "Jak lépe uspět na veletrhu" jsem chtěla seznámit s variantou jak efektivněji prezentovat svou firmu, jaké možnosti se nabízejí ze stran odborníků v oblasti mezilidské komunikace.

Existuje spousta příležitostí. Pouze je správně uchopit. Vylepšete své prezentace, buďte lepší než "ti naproti!"

Kontakty:
Pořádal: 
společnost Brněnské veletrhy a výstavy a.s., Ing. Silva Mléčková,
tel: 541 152 584, e-mail: seminar@bvv.cz
Odborný garant: vzdělávací agentura AUDIA plus, s.r.o.
Přednášel: Ing. Petr Kratochvíl lektor marketingu, 602 767 818

Pokud chcete být informovaní o dalších termínech těchto seminářů, zažádejte si níže uvedeným formulářem.

TEXT Z OBLASTÍ

Konec tisknuté stránky z portálu Elektrika.cz.