Elektrika.cz - elektrotechnické zpravodajství
Tisknete článek: Jaký má elektrikář živnostník vztah k dopravním prostředkům a jak dalece je dopravcem? (klik pro návrat)
Stránka byla vytvořena: 17.07.2009
Všechna práva vyhrazena (c)1998-2024 Elektrika.cz
Doslovné ani částečné přebírání tohoto materálu není povoleno bez předchozího písemného (e-mailového) svolení redakce portálu Elektrika.cz.

Jaký má elektrikář živnostník vztah k dopravním prostředkům a jak dalece je dopravcem?


Jaký má elektrikář živnostník vztah k dopravním prostředkům a jak dalece je dopravcem?
Živnostník často vnímá čas strávený v dopravním prostředku za zcela neproduktivní část pracovního dne. Nelze však tuto položku škrtnout nebo ji zkracovat porušováním dopravních předpisů. Můžeme volit, které cesty podnikneme, kam a kdy. Jak s tím bojuje samotný živnostník?
Tým portálu Elektrika, ze dne: 17.07.2009

 

Jaký má živnostník vztah k dopravním prostředkům a jak dalece je dopravcem?

Zdeněk Rajmont


Mám auto, které je výkonné, ale nepoužívám ho na to, abych frajeřil, ale proto, abych jezdil bezpečně. Na řízení závisí jeho živnost. Není to jenom o řízení.

Aleš Dudek


Převážím materiál, ale který potřebuju já. Ale když nakládám auto, tak do toho auta se vejdu já a už nikdo. Pak už je všude jen materiál. Protože když jedu delší cestu, tak musím mít u sebe všechno. Mám malý auto, ale tvrdím, že malý auto míň krámů, větší auto, víc krámů, větší spotřeba, větší povinný ručení a všechno. Neustále skládám a nakládám. Bez toho to nejde bez toho ježdění. A není to jen dopravce, ale je to i cestář. Když chci v zimě vyjet z garáže, tak musím nejdřív odházet sníh, abych se někam dostal. A večer totéž. Když se řidič vybourá, tak ho to docela zabrzdí, to taky může být měsíc bez auta a je to problém. Musím mít jiný auto, stojí to peníze a přestože to není přímo předmět podnikání, tak tě to živí. To auto je prostě nutnost.

Jaroslav Hasala


Málokdy řeknu někomu přesný čas, řeknu nějaké rozpětí.
Auto mám kolikrát tak narvané. Elektrikář potřebuje dopravní prostředek. Je rozdíl mít auto na práci a auto na machrování nebo pro rodinu. Jakmile je jedno vozidlo na všechno, tak to je problém. To se buď musí uklízet nebo stěhovat. Já mám v autě různé zbytky kabelů a jiné věci, co se můžou hodit, milion šroubků .. speciálně na opravě, kde nevíš, co tě tam čeká, tak se to může hodit.

Jan Franěk


Dopravce je dost významná položka a část pracovního dne. Už jenom když se dělá zakázka, tak dojet se tam podívat, dojednat se zákazníkem, navozit materiál a lidi. Když je větší firma, tak má firemní auta, náklaďáky, pick-upy . .. tam to není problém. A u drobného živnostníka funguje rodinné auto, které se přes týden mění na náklaďák a na víkend zpět. To je takový dopravce přes týden firmy, přes víkend rodiny.

Radek Červený


Dobrý řidič musíš být i z toho důvodu, že spoustu situací musíš umět odhadnout a předvídat. Tím by se mělo předcházet vzniku kolizí nebo nehod. Protože každá nehoda nebo neplánované odstavení vozidla znamená velký problém. Na straně druhé by ses neměl bát větších aut. Pokud děláš veřejné osvětlení, potřebuješ k zákazníkovi odvézt sloupy a výložníky. Pokud děláš bytové jádro, potřebuješ zásobu zásuvek a krabici kabelu, když to hodně zjednoduším.

TEXT Z OBLASTÍ
SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Konec tisknuté stránky z portálu Elektrika.cz.