Prý jsem kdysi řekl "chtěl bych pracovat u HAGERu". Sice si již nevzpomínám kdy to bylo, ale přiznávám, že se mi komponenty tohoto výrobce zamlouvají.
Nyní držím před sebou vonící technický sešit HAGER o čtyřech stech stranách informací ...
Jednou na stáži u jedné bavorské projekční organizace jsem sledoval způsob jakým se dostávají položky do projektu. HAGER nebyl prominentem, který by se objevoval pouze pro obchodní dovednosti pracovníků. Měl výborné reference nejen od montérů, ale i od projektantů a dokonce i investorů. Pokud bychom měli zavést podobný systém referencí u nás, museli bychom asi zbankrotovat ... :-)
Co objevíme v tomto pracovním sešitě?
Co se mi na katalogu líbí?
Podobně jako u prodejců oceňuji informace navíc, tak i u katalogů jsem rád když se dozvím něco víc, než objednací číslo a obrázek. V případě tohoto katalogu jsou to PROFI tipy.
Proč si vybíráme vše od jeho výrobce?
Možná si odpovíte sami. Zkuste si představit, že máte skříň, ve které je zastoupeno třeba dvacet výrobců. Mnohé napadá, že nejde o výraz uměleckého nápadu, ale spíše snaha jak využít zásob. Logicky pak v některých případech nemůžeme očekávat koordinaci a kompatibilitu jako u sladěných prvků jediného výrobce.
Snad kromě speciálních přístrojů zpravidla vystrojujeme skříně vždy jediným výrobce.
Zvažujete zda chtít katalog, či ne?
Je to jednoduché. Pokud chcete pěkně seřazené produkty jednoho z renomovaných výrobců a v češtině, pak není nad čím přemýšlet!