Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Poselství laickým provozovatelům elektroinstalací! Elektrické zásuvky mohou vypadat bezproblémově, ale jejich oprava má svá pravidla. V českém právním systému platí zákon č. 250/2021 Sb., který vymezuje pravidla pro práci s technickými zařízeními ...
  • Koho kdy samotného napadlo jaké preventivní opatření by elektromontéři a elektroúdržbáři měli provádět, aby předešli úrazům při používání ručního nářadí? Asi nikdy a nikoho, tedy vyjma bezpečáka. Ten naopak přesně ví, jaké příčiny nejčastěji vedou k ...

Témata pokrývající všechny uvedené oblastí

Dodavatelé, Eshop

Na slovíčko v AXIMA Solutions

  • 9.10.2020
Na slovíčko v AXIMA Solutions
Značka AXIMA není pouze velkoobchod. Pohledem do zákulisí objevíme více souvisejících aktivit. Všechny mají společný jmenovatel. Průmysl. A tímto slovíčkem se AXIMA odlišuje od v instalační elektrotechnice známých velkoobchodních dodavatelů. S kamerou jsme zavítali na skvěle dostupnou příjezdovou plochu za brněnským BIBUSem na Vídeňské ulici. Ptali jsme se na jednu z divizí AXIMA Solutions. Čím se zabývá? Koho lze označit za typického odběratele? Má AXIMA digitalizované i ty běžné procesy, když se na automatizaci sama zaměřuje? Jakou výrobou tato značka dominuje? Sledujte krátkou reportáž zde ...

Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO

  • 16.06.2020
Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO
Elektronické obchodování dává pořízení jakéhokoliv zařízení zcela jiný rozměr! Dříve úzce specializované obchody využívají digitalizované logistiky a rozšiřují své nabídky s podstatně větším rozsahem než bychom čekali. V K&V ELEKTRO můžete nově pořídit zahradní čerpadla Easy Pump, oblíbené hadice české firmy Valmon nebo produkty z designové řady zavlažování Lime a Fuxia značky G. F. Garden.

SCHRACK Technik spustil lavinu Informačních dnů 2020 ...

  • 4.02.2020
SCHRACK Technik spustil lavinu Informačních dnů 2020 ...
... ne všichni výrobci, distributoři pořádají vzdělávací a informační setkání tak pravidelně a plošně po celé republice. Je možná částečně pravdou, že se mnoho důležitých informací přesunulo na internet, ovšem osobní komunikaci a vztahy nelze nahradit žádnou z existujících sociální sítí. Pohledem na nízký věk návštěvníků, kteří za poslední roky navštěvují Infodny SCHRACK, potvrzuje, že nejde o chování pouze starší generace ...

Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?

  • 8.01.2020
Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?
Hurá do digitálu! Zrušme obchodování, na sociálních sítích se to bez nich obejde. Vždyť stačí zaplatit a zakázky přichází samy! Skvělý servis a na jediné kliknutí. Ostatně měli bychom vše co lze outsourcovat. Nepotřebujeme nikoho. Virtuální asistentku, účetní, ekonoma, právníka, propagátora a nakonec ani toho obchodníka. Podle zvěstí nás čeká skvělý digitální, virtuální život, kdy nebudeme muset dělat nic a vše se zajistí jinými a samo se zobchoduje. Má to však drobné trhlinky ...

ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu

  • 25.11.2019
ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu
Přední český velkoobchod právě dokončil myšlenku samoobslužné prodejny elektroinstalačního materiálu. Všichni známe nákupní proces, procházení obřích regálů za asistence skladového prodejce se čtečkou v ruce. Reálné časy výběru zboží se díky promyšlené synchronizaci zkracují na minima, ovšem ne v každém případě je nutná přítomnost kvalifikovaného pracovníka. V takových případech je pro nakupujícího více vhodný vlastní samoobslužný výběr. Takové prodejní prostředí však musí splňovat požadavky kladené poptávkou nakupujících odborníků ...

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci

  • 18.10.2019
R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ...

ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?

  • 16.01.2019
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
Elektronické nakupování ovládá spotřebitelský svět. E-shopů existují tisíce, ovšem těch, které se opravdu zaměřují na své klienty ve sféře B2B správnými obchodními službami zase mnoho není. Výchozím bodem provedení takového obchodu by měly být základní parametry obchodu spotřebitelského, ovšem pak musí provozovatel přihlédnout na konkrétní zákonitosti B2B té oblasti, ve které chce podnikat. Ve videoseriálu ESP# rozebereme základní části e-shopů a pomocí dotazů na provozovatele a nakupující vykreslíme přibližný obraz u nás funkčního elektronického obchodu B2B. Pokud chcete znát tajemná zákoutí některých prodejců a třeba i nevyslovená přání odběratelů, sledujte tento reportážně-diskusní pořad!

SCHRACK Technik přichází s responsivním webem svého e-shopu!

  • 20.11.2017
SCHRACK Technik přichází s responsivním webem svého e-shopu!
Aniž si to někdo připouští, blíží se souboj elektronického obchodování i na poli instalační elektrotechniky. Nemít u elektronického obchodu responsivní, obrazovce zařízení přizpůsobitelný design, bude pro internetového obchodníka brzy konec. Ale pozor! Provozovatel e-shopu responzivní web mít může, ale bez správného obsahu dopadne také neúspěšně. Tak jak tedy? Jaký je ten správný recept na rozmístění nákupních a informačních nástrojů, aby to k něčemu bylo?

Jaké jsou trendy ve velkoobchodním nakupování elektromateriálu

  • 8.06.2015
Jaké jsou trendy ve velkoobchodním nakupování elektromateriálu
Od revoluce prošlo velkoobchodní nakupování elektromateriálu bouřlivým vývojem. Těsně po revoluci byl obecně nedostatek zboží, naskladnit větší množství bylo zázrak. Výběr byl minimální a každá novinka se tak setkala s nadšeným ohlasem. Až postupně se začalo objevovat více výrobců i velkoobchodů a nabídka stoupala. Dnes musí velkoobchody o své zákazníky bojovat a nabídnout jim přidanou hodnotu. O současných trendech jsme na AMPERu 2015 hovořili s Davidem Šafaříkem ze společnosti Elfetex.

Elfetex představil nový B2B e-shop

  • 22.04.2015
Elfetex představil nový B2B e-shop
Katalog zboží, široký a propracovaný sortiment, maximum informací o jednotlivých položkách či možnost filtrování zboží podle důležitých parametrů. To vše slibuje B2B e-shop společnosti Elfetex, který nám na veletrhu AMPER 2015 představila marketingová a HR ředitelka společnosti Elfetex Barbora Raková. Podnikatelům také e-shop nabízí možnost vytvářet nabídky pro jejich koncové zákazníky v PDF formátu se svým logem. Nakoupit v něm ale mohou i samotní koncoví zákazníci.
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933