Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Svůj pohled na sousední megaveletrh Light+Building ve Frankfurtu popisuje český elektrikář. Nezůstává pouze u jednoho selfie o své přítomnosti v Německu a prozrazuje proč se vydal tak daleko. Čím ho to obohatilo? Jak se dívá na budoucnost veletržních ...
  • Pokud chceme studovat různé aspekty elektrických jevů, včetně teploty výbojů blesku, vlivu ionizace vzduchu a negativních účinků elektrického oblouku, pak se nabízí studium na VUT, ČVUT ... mnoho příležitostí k experimentům s různými kombinacemi ...

Příbuzná témata k
ELKOV otevřel samoobslužnou prodejnu

merXu úspěšně mění tradiční distribuční modely B2B

  • 21.02.2022
merXu úspěšně mění tradiční distribuční modely B2B
Elektronický obchod za posledních deset let zcela změnil léta zažité tradice spotřebitelského nakupování. Obchodování mezi podnikajícími (B2B) je ovšem dost odlišná a složitější. S nadsázkou můžeme tvrdit, že se o dobytí svatého grálu B2B snaží mnoho různých aktivit. Mezinárodní online platforma merXu rozšiřuje alternativu obchodování mezi podnikajícími kromě mnohých dalších oborů, také do oblasti elektrotechniky. Co je cílem tohoto řetězce? Jak se přes něj prodává a nakupuje? Read more

Mám si koupit chytrý dům v akci na BLACK FRIDAY?

  • 6.12.2021
Mám si koupit chytrý dům v akci na BLACK FRIDAY?
Kam se ubírá prodej elektroinstalačních prvků přímým spotřebitelům? Žijeme ve společnosti, kde je volný pohyb zboží, tedy zboží, na které nepamatuje nějaké ustanovení zákona. Kdy jindy, když ne tedy právě nyní, lze pořídit cokoliv. Jenže ouha, musím si dát pozor, abych se nespálil! Orientace podle akční ceny, může být jedním z lákadel, která nás mohou přivést k zoufalství. O čem píšu? Osoba mě blízká nakoupila v e-shopu "chytrá relé" za účelem "výroby chytré elektroinstalace" a očekávala, že se jí budu věnovat. Pokusil jsem se o ... Read more

R4M: V čem je digitalizace obchodní komunikace otravná?

  • 10.04.2020
R4M: V čem je digitalizace obchodní komunikace otravná?
S nástupem digitalizace stále více sílí názor, že na vše existuje nějaký hardware nebo nějaká appka a znalosti, které byly kdysi potřebné jsou dnes ztrátou času. V praxi se však setkáváme s různými syntetickými frázemi. Ty místo vzbuzení zájmu naopak vytváří mediální neviditelnost a nedůvěru. Jak nebýt živým obchodním robotem. Jak se nepodobat otravnému chatbotu? Když už nás někdo osloví s poptávkou, přece na něj nevypustíme levnou plechovou hubu! Read more

Budou obchodní dovednosti jedince důležité i v době digitální?

  • 5.02.2020
Budou obchodní dovednosti jedince důležité i v době digitální?
Digitalizace nám v mnohých případech nabízí různá zjednodušení. Na druhou stranu musíme digitalizaci upravit své chování a některé návyky opustit. Ale pozor! Pouze některé! V dnešním šílenství sociálních sítí a elektronických obchodů se často zcela vypouští základní obchodní dovednosti s tvrzením, že dnes to již není důležité. Ano, konkurentovi to tvrdit můžete, ale ani on nemusí uvěřit každému nesmyslu ... Read more

Je v digitální době obchodování snazší?

  • 17.01.2020
Je v digitální době obchodování snazší?
S příchodem elektronických forem komunikace a obchodování se mění i představa, jak nakupovat a prodávat. Znalost obchodování nepřichází jen tak sama. Domnívat se, že se jeho princip naučíte pouhým napodobováním ostatních je sice rozšířený, ovšem nefunguje. Skutečnost, že si to mnozí opravdu myslí, je všude kolem nás. Pouze ti znalí jdou svou cestou, kterou nutně neprozrazují všem na potkání. Proto je úspěšných méně. Ale tajemství velkým tajemstvím není, je potřeba pouze vědět, jak na to ... Read more

Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?

  • 8.01.2020
Kdy digitalizace odstraní posledního obchodníka?
Hurá do digitálu! Zrušme obchodování, na sociálních sítích se to bez nich obejde. Vždyť stačí zaplatit a zakázky přichází samy! Skvělý servis a na jediné kliknutí. Ostatně měli bychom vše co lze outsourcovat. Nepotřebujeme nikoho. Virtuální asistentku, účetní, ekonoma, právníka, propagátora a nakonec ani toho obchodníka. Podle zvěstí nás čeká skvělý digitální, virtuální život, kdy nebudeme muset dělat nic a vše se zajistí jinými a samo se zobchoduje. Má to však drobné trhlinky ... Read more

R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?

  • 11.11.2019
R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?
Každá osoba samostatně výdělečně činná musí ovládat profesi obchodníka. I zaměstnaný člověk by měl znát základní obchodní princip, aby se mohl prosadit. Ale jak je to dnes v souvislosti s digitalizací, která mění nejen spotřebitelské paradigma, ale i prodejní procesy? V praxi se setkáváme buď s neznalostí obchodního chování, nebo s vytvářením tzv. obchodních zkratek. A patrně největší pomýlenou vlnou se projevují tendence vše nahradit elektronickou formou. Digitalizace je zcela určitě důležitá, ovšem v plošném nasazování není tak ekonomicky přínosná, jak někdo prognostikuje. Proč? Read more

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci

  • 18.10.2019
R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ... Read more

ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?

  • 16.01.2019
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
Elektronické nakupování ovládá spotřebitelský svět. E-shopů existují tisíce, ovšem těch, které se opravdu zaměřují na své klienty ve sféře B2B správnými obchodními službami zase mnoho není. Výchozím bodem provedení takového obchodu by měly být základní parametry obchodu spotřebitelského, ovšem pak musí provozovatel přihlédnout na konkrétní zákonitosti B2B té oblasti, ve které chce podnikat. Ve videoseriálu ESP# rozebereme základní části e-shopů a pomocí dotazů na provozovatele a nakupující vykreslíme přibližný obraz u nás funkčního elektronického obchodu B2B. Pokud chcete znát tajemná zákoutí některých prodejců a třeba i nevyslovená přání odběratelů, sledujte tento reportážně-diskusní pořad! Read more

E-knihy v novém obchodě firmy IN-EL

  • 17.10.2012
E-knihy v novém obchodě firmy IN-EL
Firma IN-EL, spol. s r. o. vydává odborné příručky pro elektrotechniky již od roku 1992. Od 1. října 2012 nabízíme v našem novém obchodě některé příručky i v elektronické podobě. Nový obchod zahrnuje naši tištěnou literaturu – příručky (jak odborné, tak dílenské), Normativní dokumenty ESČ a tiskopis protokolu o revizích a kontrolách elektrických spotřebičů, i náš nový produkt, kterým jsou e-knihy ... Read more

TR INSTRUMENTS: Záznamník parametrů prostředí

  • 20.10.2010
TR INSTRUMENTS: Záznamník parametrů prostředí
Zajímavé záznamové zařízení představila na brněnském strojírenském veletrhu 2010 společnost TR instruments. Pokud exportujete své zboží a zajímá vás, jak bylo po čas transportu se zbožím zacházeno, máte možnost využít speciálního záznamníku. Read more

V obchodě bude vítězit důvěryhodnost a čitelnost

  • 30.06.2008
V obchodě bude vítězit důvěryhodnost a čitelnost
Maloobchod se v příštích třech letech v tuzemsku posune zase o kus dál. Předpokládaný ekonomický růst sice dá lidem plnější peněženky a tedy schopnost více utrácet, ale obchod ovlivní i negativně. Pomaleji se bude vyvíjet tržní podíl jednotlivých formátů, přičemž nejrychlejší nárůst se čeká u diskontních prodejen ... Read more

Zkušenost za pultem, má cosi do sebe

  • 4.08.2003
Zkušenost za pultem, má cosi do sebe
Kam se vydat na nákup? Je velkoobchod vždy ta správná cesta? Pokud potřebujete koupit čtyři svorky, určitě se zastavíte v maloprodejně. Přeci nebudete čekat až na vás přijde řada.... Read more
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933