Brno má šanci být ekologickým bodem republiky. Tedy možná. Elektrické lodě na přehradě jsou velice slušný základ. Skica Tesla model S. Stihli navštívit Maďarsko a Rakousko. Vysázely se stromy. Až neuvěřitelné, že objeli celý svět a v Brně se elektromobily postrácely při pokusu přijet na Brněnskou radnici. Myšlenky Elona Muska v Brně mají plodnou půdu.
Hyperloop a robotická auta ... Brno sice neumí posunout nádraží, zakopat tramvaj ..., ale elektromobilita má na radnici hodně příznivců.
Proč se v budoucnu opravdu rozšíří počet nabíjecích míst? Něco o prodeji elektrické energie dalším spotřebitelům. Kolik u nás stojí dobíjení elektromobilu? Jaromír Marušinec popisuje typy nabíječek u nás. Nabíjení a EET.
Závod z Brna pokračoval do Prahy. Německo, Mnichov. Lucern. Itálie. Monako. Monte Carlo. Francie. Andora. Objezd zeměkoule byl neoficiálně za 66 dnů. Španělsko, Barcelona. Trofej za přežití. Po skončení závodu se Jirkovi podařilo Teslu neplánovaně vybít. Stálo ho to 300 euro. V Žilině si všiml, že má poškozenou pneumatiku sady, s kterou objel zeměkouli. Po 55. tisících km.
Co je to destination charger a co Super charger? A ještě máme ChaDeMo ... Jaromír Marušinec do podrobna popisuje, kde se vzala na D1 u Humpolce ta jedinečná nabíjecí stanice všeho elektrického. Díky tomuto bodu lze snadno přejet trasu Brno-Praha i s elektromobilem s standardním dojezdem cca 100km. Proč jsme hovořili o elektromobilním pravěku? V některých zemích je u nabíječek fronta. Jaromír Marušinec popisuje rozdíly mezi
jeho Teslou a Teslou Jiřího Vlka. Našemu elektroskepticismu se vyrovnává možná Rusko, Kazachstán, Kanada a střed USA. Jaromír prozradil, kdy se celosvětově zlomí nedůvěra v elektrické pohony.
A tak se přejela elektricky celá planeta!
Více rozhovorů s účastníky naleznete po kliknutí na příslušné jméno: