Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Svůj pohled na sousední megaveletrh Light+Building ve Frankfurtu popisuje český elektrikář. Nezůstává pouze u jednoho selfie o své přítomnosti v Německu a prozrazuje proč se vydal tak daleko. Čím ho to obohatilo? Jak se dívá na budoucnost veletržních ...
  • Pokud chceme studovat různé aspekty elektrických jevů, včetně teploty výbojů blesku, vlivu ionizace vzduchu a negativních účinků elektrického oblouku, pak se nabízí studium na VUT, ČVUT ... mnoho příležitostí k experimentům s různými kombinacemi ...

Virtuální Eurovolt v Hodoníně 2014 fyzicky


Document Actions
Virtuální Eurovolt v Hodoníně 2014 fyzicky
Virtuální velkoobchod Eurovolt pořádal v Hodoníně opět odborný seminář pro své klienty. Ač se neuvažuje fyzická přítomnost virtuálního subjektu, tak Eurovolt pořádá firemní setkání opakovaně. Znáte elektronický obchod, který vás pozve na zajímavé přednášky a do vinného sklepa? Eurovolt hledá svou elektronickou cestu obchodu již několik let. Český elektrotechnický trh je hodně konzervativní. To ovšem není alibi pro to, zůstat "konzervou" také. To ostatně obecně platí pro všechny oblasti lidského počínání. Ukázkou toho, jak má e-shop opravdu fungovat, ...
Miroslav Minařík, ze dne: 23.07.2014
reklama


... jsou některé virtuální obchody se spotřební elektronikou. Je jich mnoho, ale inspiraci je dobré čerpat vždy z toho nejlepšího, co najdete.

Když mi v roce 2011 Zdeněk Pešek a Mário Plakinger u kávy ve Vaňkovce stručně představili Eurovolt, pomyslel jsem si, že mají dlouhou cestu před sebou. V tomto jsem se, myslím, nespletl. Opravdu měli a stále mají co objevovat a "prošlapávat". Silnoproudá elektrotechnika není spotřební elektronika. Je to jiný svět, kde platí odlišná pravidla.


Pro větší náhled kliknout!


V Hodoníně Eurovolt opět pořádal odborný seminář.
Opět jsem zde potkal mnoho známých tváří, hlavně ze Slovenska. Dokonce se objevil i Ján Meravý z Trenčína a někteří účastníci až z východního Slovenska. Tento druh odborného semináře je obecně velice žádaný. Jeho úspěšnost závisí na obsahu, ale také na osobnostech, se kterými se můžete na semináři setkat.

Pozice Eurovoltu je taková mezinárodní, Československá
Je to snad proto, že je Zdeněk Pešek ze Zlína a Mário Plakinger zo Skalice. A tak i layout e-shopu má nejednotný jazyk Československý. Nejsou to ale příliš relevantní informace pro hodnocení, zda jde o dobrý nebo špatný e-shop. Za svou praxi jsem se mnohokrát přesvědčil o tom, že pěkný design a úhledný text bez překlepů ještě zdaleka nejsou všechno.


Kam Eurovolt míří?
Cíl samozřejmě není tajný. Je jím vytvoření prodejních služeb, distribučního kanálu a nabídka odlišného virtuálního servisu. Po definici tohoto cíle je to však snadné. Jak to však realizovat, když možnost vytvoření elektronického obchodu je dnes otázkou již velice krátkého času?

Koho oslovuje?
Přemýšlím, zda ta otázka není nevhodná, když je nás v obou republikách tak málo, že se skoro všichni známe. Ale řekněme, že Eurovolt míří do řad, které nejsou rozhodnuty, nemají dlouhodobý vztah s místním velkoobchodem, nebo tam, kde je rozhodující nízká cena.

Koho Eurovolt ohrožuje?
Dnes již všichni známe plusy a mínusy elektronického obchodování. Nemyslím, že by někoho přímo ohrožoval, ale to hovoříme o dnešku. Pokud nebudou kamenné velkoobchody pracovat na své "virtualitě", pak se může stát, že se Eurovolt dostane na první místo.


Co Eurovoltu dnes chybí?
Z mého pohledu šířka sortimentu, který může nabídnout kamenná klasika. Ale v tom vidím "jednoduché" řešení. Stačí, když se spojí s velkoobchodem, který z jakéhokoliv důvodu nechce vytvářet vlastní "virtuální divizi". Dnes je zcela jedno, kde se zboží objedná a odkud se posílá. A tak se může stát, že objednáte v Eurovoltu a zboží pošle třeba Kamat.


Pozor! Nepřítel sice naslouchá, ale ...
To platilo kdysi v době polních telefonů, a dnes v rychlosti internetového surfování platí násobně více. Ovšem i přesto tvrdím, že není potřeba něco vynalézat, protože všechno již v nějaké podobě existuje. Mnoho lidí jen neumí číst mezi řádky a tvořit nové kombinace. Dnes se hodnotí kreativita a odlišnost, nikoliv pouze nízká cena!

A tak sledujte vývoj velkoobchodů s námi.
 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933