Elektrika.cz - elektrotechnické zpravodajství
Tisknete článek: Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín (klik pro návrat)
Stránka byla vytvořena: 18.12.2017
Všechna práva vyhrazena (c)1998-2024 Elektrika.cz
Doslovné ani částečné přebírání tohoto materálu není povoleno bez předchozího písemného (e-mailového) svolení redakce portálu Elektrika.cz.

Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín


Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín
Nezávislá reference v mnoha případech dokáže názor změnit nebo dokonce hodně upevnit. Musí jít však o skutečnou, nikoliv falešnou, uměle vytvořenou informaci, které můžeme nezřídka spatřovat v reklamních sděleních. Při toulkách našeho objektivu jsme zachytili mimochodem výpověď pamětníka, který měl s KOPOSem Kolín nepříliš společného, ale něco přece. Pamatoval si fabriku zevnitř a hlavně ... neměl čas na přípravu odpovědí!
Miroslav Minařík, ze dne: 18.12.2017



Václav Kluc jako živá reference KOPOSu Kolín.
Při jedné z reportáží jsme se zeptali na něco, co vůbec nebylo předmětem našeho zkoumání. Otázka zněla, co by Václav Kluc jako pamětník KABLO Kladno, řekl o stávajícím KOPOS Kolín s odstupem času jak si jej pamatoval.



Proč hovoříme o referencích?
Doporučení, dobrozdání, reputace, posudek určité osoby, příznivě hodnotící její vlastnosti ... Reference jsou velice důležitým prvkem při rozhodování odběratelů. Přičemž samotnou referenci může vytvořit kdokoliv, tedy i sám výrobce, dovozce či zastoupení (Viz Astroturfing). Bohužel ne vždy patří reference mezi hodnotící kritéria a výsledky se často řadí především podle nejnižší ceny. Což bývá ne zcela vhodnou variantou.

Co lze považovat za opravdovou referenci
Spotřebitelský trh je dnes stále zaplavován uměle vytvořenými referencemi neznámých obličejů. V obchodní sféře jsou podobné praktiky marketérů nepřípustné. Například dnes málokdo věří tvrzením, která vydávají marketingová oddělení samotné značky a obsahují superlativa a chválu.

Podle čeho se tedy vybírá?
Trh koncových uživatelů se zajímá především o spokojenost ostatních spotřebitelů, kteří produkt zakoupili. V B2B je situace jiná. Obchodní partneři se zajímají nejen o samotný produkt, jeho popularitu, ale také o samotného dodavatele. I obchodní partner může být referencí aniž by sám něco řekl.

Přestože nás propagační úchylky nutí se rozhodovat podle naprosto nedůležitých kritérií, stále jsou obory, kde se bez referencí při rozhodování neobejdeme. Ovšem při nakupování či projektování vnímáme reference zcela jiného typu.

Josef Kluc je spontánní reklamou KOPOSu, kterou žádný marketér nevymyslí a nezaplatí. Pokud tedy neosloví zrovna činoherní klub. Více o KOPOSu se u nás dozvíte zde ...




Máte také nějakou pěknou nostalgickou vzpomínku na KOPOS?
Dejte nám vědět v níže otevřené diskusi i vy!


   
TEXT Z OBLASTÍ
SOUVISEJÍCÍ KONTAKT
KOPOS Kolín a.s. - Havlíčkova 432, Kolín IV. - 321 730 111 - kopos@kopos.cz

Konec tisknuté stránky z portálu Elektrika.cz.